RSS Feed

Un „nou” început

Posted on

Acesta va fi blogul meu unde voi scrie de acum înainte. În viaţa fiecărui om intervin schimbări, nu-i aşa? Schimbări care să aducă un suflu nou, o stare de bine, un ceva acolo de unde să poţi respira altfel, ca la orice benefic început de drum. Am tot observat că mulţi dintre amicii meu s-au ” dat” pe WordPress aşa că mi-am spus: de ce  să lipsească ” martie din post?”. O să transfer de pe fostul blog bine cunoscut şi traficat câteva postări din cele mai relevante dar nu ştiu dacă voi renunţa şi la celelalte două, respectiv Blog de Scriitor şi Feminis Blog. Mă mai gândesc. Nu este uşor să renunţi la sute de postări şi materiale care practic au făcut înconjurul Blogosferei, cum ar fi serialul Cea mai lungă noapte. Probabil că o să mi le adun undeva, separat, pentru o cât mai plăcută aducere aminte. Până atunci, vă invit să citiţi DOAR AICI ceea ce voi scrie de acum înainte.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

Comentariile sunt închise.

