RSS Feed

PICATURA DE GANDURI-VERSURI- Trestii sub vant

Posted on

Trestii sub vânt

Pribeag rătăcesc pe sublimul Pământ
Dar nu sunt învins, căci sunt TRESTIE-N VANT
Şi gandul meu zboară spre plinul astral
Să pot sorbi vrăji din magic pocal…

O viaţă de om e o filă-n poveşti
Cum astrele sunt sclipiri si ceresti.
Iar timpul stă-n loc căutându-ne-n noi,
Ce-am fost, ce vom fi, ce suntem apoi…

Năvalnică, blândă o dorinţă cuprinde:
Tot ce e-n sufletul nostru se-aprinde
Văpaia din inima creşte sporit
În alte speranţe, la infinit!!!

Şi vraja rămâne în mii năzuinţi,
Căci trestia-n vânt are lacrimi fierbinţi,
Dar tot nu se rupe, rezistă mereu,
E plina de forţă atunci când e greu.

Emană din noi către toţi cei din jur,
Tot ce-avem sfânt, mai frumos şi mai pur;
Eclipsa de VIAŢĂ a trecut de acum,
Işi face iar loc o fărâmă de drum.

E calea luminii de SUS şi din noi
Arată cuvinte şi îngeri, spre voi
Căci clipa se-aşterne în mine cum sunt:
O veşnică trestie, ‘plecată sub Vânt…

Curg lacrimi de dor, curg lacrimi de vis
Nu-i nimeni aici, doar răul abis
Se frânge de-acum nedrept interzis
Ultimul basm şi…paradis…

Nu plângeţi, căci eu într-una visez.
Lângă Destin, mă arăt şi asez,
Îmi şterg umezeala din ultim suspin:
Mă uit către cer să caut colţ de senin.

Furtuna va trece, vor trece şi vieţi,
Vor răsări poate şi alte dimineţi,
Acum e apus şi-n suflet răcoare.
Voi reveni, ca trestia-n soare.

Mi-e dor de speranţă, de clipe şi şoapte
ca de măiastre trairi, în seri şi în noapte.
V-am spus, eu rămân şi voi fi tot cum sunt
Rămâneţi puternici, ca trestia-n vânt!

Autor: Adrian Melicovici

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

Comentariile sunt închise.

