RSS Feed

Lumina din suflet

Posted on

Un vânt adie uşor
Şi gânduri îmi răscolesc,
Trecuturi ce-au fost,azi mă dor.
Le uit,iar le vad şi privesc.

Primesc o rază de soare,
Pe chipul meu lăcrimând,
Mă aplec să culeg doar o floare,
Mă-ntorc la Viaţă şi gând.

O văd şi nu e, dar există
În inima mea pe deplin.
Amintiri ce se-ntorc şi insistă,
Spre ultimul vis şi suspin.

E toamnă şi-n suflet răcoare,
Mii de imagini revin,
Trecutul mă-ncântă şi doare,
Momentul e totuşi sublim.

Căci retrăiesc cine-am fost,
Şi ce-am însemnat pentru Ea,
Clipe-n extaz şi cu rost
În sufletul meu voi purta.

Singur m-alung în trecut,
Uitând că şi mâine e zi.
Ce voi avea de facut?
Voi plânge, zâmbi şi trai.

Icoana Iubirii e-n noi
Şi ce simţim, doar prefaţa
La ce va fi mai apoi,
În alt trecut, ca şi viaţa.

O pasăre cântă acum,
E-atât de aproape de mine,
Simt noul meu vis în alt drum
Şi-n alte clipe, divine.

Ecoul din amintiri,
Renaşte cu-n strigăt în noapte,
Mă cheamă spre alte trăiri
În vise, săruturi şi şoapte.

Lumina din suflet se-aprinde
Şi inima bate mai mult,
Un dor necuprins mă cuprinde,
Trăiesc, iubesc şi ascult.

Autor: Adrian Melicovici.
Poezie compusă în urmă cu doi ani.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

Comentariile sunt închise.

