RSS Feed

Povestea sufletelor pereche

Posted on

Suspina după vraja timpului
Ca un ecou al cautării
Eterne.
Nu mai avea lacrimi
Să umezească
dorul lăuntric.
Până într-o zi,
Când curcubeul vieţii
A răsărit în sufletul ei
Şi-atunci,
Am înţeles,
Că veşnic o voi iubi.

Am dat inima mea
Unui timp infinit.
Şi ea a ştiut
Să o aşeze uşor,
Într-un colţ al trăirilor
Şi amintirilor.
Atunci am înţeles,
Cumva,
Că mereu o voi iubi
Şi voi fi iubit.

Săruturile au început
Să curgă peste noi
Ca-ntr-o clepsidră
Şi am spart-o
Făcând-o fărâme cu dorinţa noastră.
Ca să nu se mai termine,
Nicicând,
Povestea sufletelor.

Autor, Adrian Melicovici.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

9 responses

  1. mi-au placut cel mai mult versurile

    Am dat inima mea
    Unui timp infinit.
    Şi ea a ştiut
    Să o aşeze uşor,
    Într-un colţ al trăirilor
    Şi amintirilor

    povestea de dragoste vesnica

    Apreciază

  2. Foarte frumos. Versurile de mai jos sunt cu adevarat impresionante :

    „Săruturile au început
    Să curgă peste noi
    Ca-ntr-o clepsidră
    Şi am spart-o
    Făcând-o fărâme cu dorinţa noastră.
    Ca să nu se mai termine,
    Nicicând,
    Povestea sufletelor.”

    Apreciază

  3. Pingback: Să taie la profu` de istorie! – Dialoguri nocturne. « Cristian Dima

  4. LA MULTI ANI, MAESTRE!

    La cat mai multe lansari!
    JOS PALARIA!

    Apreciază

  5. Multumesc din suflet. De ziua mea am lansat si romanul Noaptea Destinelor. Toate cele bune, Adi.

    Apreciază

  6. „Atunci am înţeles,
    Cumva,
    Că mereu o voi iubi
    Şi voi fi iubit.”
    Sufletele pereche se intalnesc atat de rar in viata. Si atunci, merita sa iti dai inima unui timp infinit si sa o asezi intr-un colt al trairilor si amintirilor. Frumos spus. O seara frumoasa!

    Apreciază

  7. Multumesc pentru comentariul deosebit, la fel iti doresc si bine ai venit pe pagina mea, te mai astept oricand cu placere.

    Apreciază

  8. Frunzele pot cadea,anotimpurile se pot schimba,dar dragostea nu se va stinge niciodata.Iubim ca sa fim iubiti sau iubim pentru ca suntem iubiti…Raspunsul se gaseste in inima fiecaruia dintre noi.Cand iubesti cu adevarat,atunci cunosti viata,inveti sa ocrotesti,sa alini,sa suferi,sa ierti,sa crezi…am gasit in setea mea de cunoastere o povestioara absolut impresionanta ..Se zice ca a fost odata ca niciodata o insula unde locuiau toate sentimentele. Intr-o zi, au fost anuntate ca insula se va scufunda, asa ca toate trairile si-au reparat barcile si au plecat. Iubirea a fost singura care a ramas pana in ultimul moment. Cand insula era inundata aproape in intregime Iubirea s-a decis sa ceara ajutor. Bogatia a trecut pe langa Iubire intr-o barca mare eleganta. Iubirea i-a spus: – Poti sa ma iei si pe mine cu tine? Bogatia a raspuns: – Nu, nu pot. Am barca plina de aur si argint. Nu mai este loc pentru tine aici. Iubirea a decis sa o intrebe si pe Vanitate, care trecea deasemeni intr-o barca frumoasa:
    Vanitate, te rog, ajuta-ma !- Nu pot sa te ajut Iubire. Esti uda si asta ar putea sa-mi strice barca a raspuns Vanitatea. Tristetea era prin apropiere, asa ca Iubirea i-a cerut ajuorul: – Tristete lasa-ma sa vin si eu cu tine- Oh…..Iubire, sunt asa de trista incat am nevoie sa fiu singura. Fericirea a trecut si ea pe langa Iubire, dar era asa de fericita incat nici macar nu a auzit cand a strigat-o Iubirea. Deodata, s-a auzit o voce: – Vino Iubire, te voi lua cu mine !. Era un batranel. Iubirea s-a simtit atat de binecuvantata si bucuroasa incat a uitat sa intrebe ce nume avea batranelul. Cand au ajuns pe uscat, batranul si-a vazut de drumul lui. Iubirea , realizand cat de mult ii datoreaza acestuia, a intrebat-o pe Cunoastere: – Cine m-a ajutat?- A fost Timpul a raspuns Cunoasterea. -Timpul?Dar de ce m-a ajutat Timpul? Cunoasterea a zambit si cu o adanca intelepciune i-a raspuns: -Deoarece numai Timpul este capabil sa inteleaga cat de minunata este Iubirea…

    Apreciază

  9. Foarte pilduitoare povestea spusa de tine. Ce bine ar fi sa o stie dar mai ales sa o inteleaga cat mai multa lume.

    Apreciază

