RSS Feed

Daily Archives: 14 Iunie 2010

Ca sa te port cu mine-n gand

Posted on


De-acum, mi-e dor de tine
Şi mă regăsesc în oglinda
Din adâncul sufletului,
Cu gândul doar la îngerul vieţii mele.
Am lacrimi de fericire
în fiinţa mea.
Aceasta este marea mea
iubire.

Chipul tău mă scaldă
în aprigul dor ce ţi-l port
Şi ştii bine că sunt acolo,
Alături, ca să mă citesc
În ochii şi în chipul tău.

Curg lacrimile depărtării
Şi ale mândriei
Şi fericirii
Că Dumnezeu mi te-a dăruit,
Ca pe un dar al existenţei
Infinit.

Vreau să ştii
Că fiecare pas al meu,
fiecare clipă,
fiecare zi ori noapte,
fiecare gând,
fiecare speranţă,
fiecare zâmbet,
fiecare surâs,
fiecare mândrie,
sunt pentru tine.

Mă închin în faţa destinului,
şi a vieţii,
pentru tot ce eşti,
şi îmi dăruieşti,
cu dragostea ta de copil,
care nu mă uită niciodată,
deşi…
nu ne mai jucăm,
ca altădată…

Mă aşez în secunda timpului oprit
Ca să visez
Cum mă îmbrăţişezi
Cu frumuseţea sufletului tău
Căci eşti carne din carnea mea
Şi parte din mine,
Aşa cum şi eu sunt parte
din alegerea unui Dumnezeu,
Care m-a creat
Ca să te pot crea şi eu
la rându-mi.

Tati nu e singur.
Te are pe tine
Şi mai are şi bucuria
Că într-o zi, de vară,
Un plâns de copil
A răsunat ca un semn divin.

Şi pentru că sunt tatăl tău,
Privesc la pozele tale,
Şi le aşez în buzunarul
Dorului nemărginit.
Ca să te port
Cu mine în gând.

Autor: Adrian Melicovici. Versuri dedicate fetei mele, Andreea ( foto alăturat).iunie 2010

