RSS Feed

Daily Archives: 17 Iunie 2010

Si cauta fericirea

Posted on

Doar valurile ne stropesc
În clipa sărutării,
Şi-atunci îţi spun: cât te iubesc!
Şi-adio depărtării.

Zâmbeşti cu sufletul mereu
Şi îmi şopteşti divin
Că suntem unul, tu şi eu,
Şi noi suntem senin.

Albastrul vieţii e profund
Precum nemărginita mare
Şi-n farmecu-ţi mă tot afund:
Eşti suflet şi eşti soare.

Nimic nu mi se pare greu
Când te citesc în vis
Şi azi , şi mâine şi mereu
În nopţi de nedescris.

Se-aude colo-n ce va fi,
Un timp care ne cheamă,
E clipa când ne vom iubi,
Şi-atunci îţi spun: ia seamă,

Să crezi mereu în steaua ta,
Să crezi în fericire,
Şi al tău gând se va-ndrepta
Spre dulcea nemurire.

Din al tău suflet să alungi,
Tristetea tinereţii,
De vrei departe să ajungi,
Şi-n frumuseţea vieţii.

Cu toţii alergăm de-acum
Să ştim cum e iubirea,
Şi vino aici, în al meu drum
Şi caută fericirea!

autor: Adrian Melicovici

