RSS Feed

Legendele timpului 2

Posted on

In urmă cu câteva zeci de ani, grecul Vangelis Papadopoulos ieşea în lume printre alte creaţii fabuloase şi cu celebrul Spiral, astăzi vizualizat de milioane şi milioane de internauţi sau iubitori de gen. Muzica lui Vangelis este creată pe un fond de profunzime a sunetelor, melodioasă, generatoare de imaginaţie şi inspiraţie în diferite clipe ale vieţii noastre. Vangelis este într-adevăr un mare compozitor în ale muzicii electronice şi cu greu peroformanţele sale pot fi egalate în stilu-i caracteristic.

Nu ştiu dacă generaţia tânără de astăzi înţelege imperativa dominaţie a lui Vangelis, care nu suportă niciun grad de comparaţie vizavi de ceea ce tot mai rar apare astăzi în lume. Dragi prieteni, să ne delectăm împreună prin fascinaţia muzicii şi a universului, care poartă semnătura unui adevărat geniu între creatorii muzicii electornice de astăzi. Avem în imaginea de mai jos, un clip impresionant, pentru unii greu de înţeles, pentru alţii de încântare, marca Vangelis.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

2 responses

  1. ti-am citit comentariul de pe facebook. am ramas impresionat, in primul rand pentru ca am trecut si eu printr-un divort, din care am plecat cu doi saci de haine.
    felicitari pentru succes si te respect pentru ce ai realizat !
    sa-ti dea Dumnezeu sanatate si putere !

    Apreciază

  2. Multumesc si bine ai venit pe pagina mea, te mai astept oricand cu placere. Da, in viata trebuie sa strangem din dinti si sa mergem increzatori mai departe.

    Apreciază

