RSS Feed

Curaj feminin sau ce…

Posted on

Acum, eu nu ştiu care vă temeţi de şerpi şi care nu însă mie unul mi se face pielea găinii numai când îi văd. Întrebarea pe care mi-o adresez eu şi v-o adresez este următoarea: ce vă inspiră imaginea alăturată, frumuseţe feminină, sexualitate sau curaj? Poate că vă inspiră altceva…

Un lucru e clar: de unde vine frumuseţea acestei fotografii, de la femeia dezbrăcată şi corpul ei expus ochiului, de la îmbinarea oarecum excentrică dar şi ce se doreşte interesantă cu şerpii încolăciţi peste ea…eu nu ştiu ce să spun şi totuşi îmi place poza, ce vreţi…sper să vă placă şi vouă şi poate cineva va lăsa vreun coment să îmi spună ce înţelege din ea şi dacă îi place, de ce…

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

3 responses

  1. Cred ca mai mult e vorba despre imaginea pacatului originar… Ca ea este frumoasa, nu neaga nimeni, insa nu as tine un serpe din ala in brate pentru toti banii din lume! 🙂

    Apreciază

  2. chiar mi-a placut fotografia. Sugestia ei este una puternica. Femeia si sarpele, care fac parte din acelasi tablou, de la inceputuri. Nuditatea ei, trece de gradinile edenului. Sugereaza feminitatea, atractia, frumusetea, iar sarpele, sfatuitor, intrigant,cel care indeamna la pacat, in acelasi consens. As zice ca, fotografia, prin cele doua elemente, femeia si sarpele, sugereaza trasaturile eternului feminin.

    Apreciază

  3. Poate fi si ideea sireteniei…Femeia si sarpele seamana …In Gradina Edenului si-au inceput parteneriatului…Eu as face-o pentru toti banii din lume…:P

    Apreciază

