RSS Feed

Clipa din noapte

Posted on

Frumuseţea nopţii,
este frumuseţea vieţii,
a gândurilor,
a simţirilor,
a trăirilor,
a speranţelor,
care după ce astrul
dintre stele,
se ascunde în univers,
renasc în primii zori
ai dimineţii.

Mă citesc mai bine
în suflet,
ca să-mi poţi atinge,
bătăile inimii.
Mă aşez între crinii
care cândva, zâmbeau
odată cu timpul
Şi aud cântecul fericirii,
al iubirii,
al nemuririi,
printre caldele tale şoapte,
în clipa din noapte.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

5 responses

  1. Frumoase versuri. Poate tiparesti si un volum de poezii, ce zici?

    Apreciază

  2. Da, e foarte posibil dar peste cativa ani, ca acum e prematur. O sa public si asa ceva insa mai mult ptr amor propriu.

    Apreciază

  3. frumos si bine lucrat in opinia-mi personala. nu ne-ar strica alti poeti 🙂
    cat despre ce am scris eu, tristete nu, realism da. multumesc.

    Apreciază

  4. Pai, micuta Dubioasa, eu sunt poet de cand ma stiu, in mine si prin trairile mele. Scriitor sunt cam de prin 2007, de cand am publicat prima data, bineinteles ca in Statele Unite ca in Romania de acum, e ceva inca greu de priceput pentru unii din aia, de sus.
    Pe de alta parte, esti prea tanara sa fii atat de realista dar nu e vina ta. Pentru mine este pur si simplu un semnal de alarma pentru noi toti, societatea civila in general.Ganduri de bine iti trimit.

    Apreciază

  5. e frumos, tarziu, in noapte, sa stai sa iti citesti sufletul printre crini. O zi buna sa ai!

    Apreciază

