RSS Feed

Muzica din noi. Ganduri de-a valma la ceas tarziu

Posted on

Da, muzica din noi, din suflet este aceea pe care ne-o inspira ceea ce simtim, traim. O ascultam toata viata, cata vreme ramanem romantici si increzatori in puterea iubirii. Cantecul din noi insine este de fapt un refren al sentimentelor, pe care le nutrim fata de cineva, anume, pana la sfarsitul vietii. Uite ca si scriitorii, unii, mai au opinii. Si aceasta este opinia MEA.

Daca stii sa intelegi anotimpurile, atunci si natura timpurilor te va iubi asa cum si tu respecti ceea ce Dumnezeu a daruit acestui pamant. Respectul fata de frumos este oglinda a ceea ce suntem. Asa ca haideti, intindeti mainile catre mine si eu le voi intinde catre voi, ca sa ascultam impreuna muzica din suflet.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

3 responses

  1. După ce ascult melodia sufletului, scriu. Pun în pagină tot ceea ce iubirea dictează sufletului meu.

    Cuvintele sunt notele muzicale de pe portativul inimii.

    Mi-a plăcut mult opinia TA despre „muzica din noi”.

    Felicitări şi mulţumiri pentru darul muzical de excepţie!

    Ore magice alături de cei dragi!

    Apreciază

  2. Multumesc, Geanina. Am modificat si poemul de pe Blog de scriitor unde ai remarcat micile greseli de spatiere. Numai bine.

    Apreciază

  3. Se spune că muzica este glasul lui Dumnezeu, iar mie îmi vine să spun, că scriitorii sunt profeţii prin care EL se adresează lumii … Toate cele bune şi mulţumesc pentru cuvintele frumoase.

    Apreciază

