RSS Feed

Necuvintele din mine

Posted on

Surâsul tău e infinit,
Şi inima mi s-a trezit,
Căci mă rezem de al tău dor,
Uit amintiri ce nu mai dor,
Iubindu-te la nesfârşit.

Ce curcubeu văd azi în vis,
Câte culori, de nedescris,
Sunt şoaptele care-ţi vorbesc,
Chemări ce-ţi spun că te doresc,
În noul nostru paradis.

Se-aude noaptea cum răsună,
Se văd noi stele cum se-adună,
Ca să îţi dea cumva de veste,
Că nu te vreau doar o poveste,
Mi-ai dăruit o inimă mai bună.

Şi chipu-ţi drag, ca un fior,
Mă cheamă-aşa, spre el, uşor,
Ca să-l cuprind în viaţa mea,
Cât voi trăi şi exista,
În nesfârşit şi aprig dor.

Citeşti aici la ceas târziu,
Dar eu te simt, te văd, te ştiu,
Prin necuvintele din mine,
Ca să te pot măcar un pic reţine,
Să vezi cum sunt,cât pot să fiu.

Aşa vorbea în al său vis,
Un simplu om, ce doar a scris,
Simţiri, trăiri, dorinţi şi vise,
Clipe până azi interzise,
Şi ce-a avut de zis, a zis.

Autor: Adrian Melicovici.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

Comentariile sunt închise.

