RSS Feed

Definitia iubirii

Posted on

Mă scald în privirile tale,
Ca să îmi înţelegi inima,
Îţi simt gustul sufletului,
Şi al buzelor,
Contopite în întregul
Care suntem noi doi.
Şi-apoi,
Îţi ating cu şoaptele mele
Visul nopţii noastre tot mai albe.
Te mângâi peste trupul tremurând,
Cu mâinile mele flămânde,
Ca să te port în trăirea clipei.

Mi-e dor de visarea ta,
Ca de atingerea fericirii.
Suntem din nou în extaz,
Ca-ntr-o lume numai a noastră.

Definiţia gândului nostru,
Este iubirea.
Refrenul căutării noastre,
Este: mi-e dor de tine
Şi când eşti aici,
În braţele mele.
Şi te strâng cu patimă,
Ca să îţi simt căldura suspinelor.
Şi te vreau în visele mele,
Ca să nu ne mai trezim niciodată.

Această vrajă nu mai poate fi ruptă.
Doar simţită,
Trăită,
Dorită,
Pentru că ne-am întors
În Edenul amintirilor,
Pentru că te iubesc,
Şi pentru că alergăm,
Împreună,
Către viaţă.

Vezi? Noaptea a trecut.
Simţi roua inimii mele?
Trage perdeaua neopririi,
Şi vino,
Să repetăm,
Atingându-ne,
Iubindu-ne,
Şoptindu-ne,
Definiţia iubirii.

Autor: Adrian Melicovici

P.S. Nu uitati sa vizualizati si blogul meu nonconformist, FEMINIS BLOG unde doamnele/domnisoarele au un mic concurs anuntat la finalul postarii recente.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

One response

  1. Dacă tot scrii poezii țin să-ți aduc la cunoștință de această pagină http://fwr.ro/pentru-tine/
    🙂

    Apreciază

