RSS Feed

Fericit iti spun, te iubesc

Posted on

Soarele arde pătrunzător,
Şi eu te chem aproape de mine,
Să îţi spun dorul şoptindu-ţi uşor
Sub ceruri şi clipe de azi doar senine.

Cât de frumoasă eşti astăzi iubire,
Mă strâng să-ţi fiu gazdă în inima mea,
Sărută-mă iar, aşa, în neştire,
Mereu să îţi spun că eşti doar a mea.

Ai apărut în plină dorinţă,
Când eu căutam, aşteptând un destin,
Eşti cea mai dragă din lume fiinţă,
Şi-n viaţă etern şi albastru senin.

Nu plânge, căci lacrima ta se prelinge,
În sufletul meu ca răbufnire,
Şi chipul tău mă răscoală şi-atinge,
Eternă şi nepreţuită iubire.

Timpul e spectator lângă noi,
Ne numără clipe fierbinţi de amor,
Uităm tot ce-a fost, dar mai apoi,
Renaştem încet, simplu, uşor…

Vreau să te am, să te respir,
Mereu, în zilele ce vor veni,
Şi nevinovat necuvinte să-nşir,
Să afli cum sunt, să afli ce ştii…

Răsunător este ecoul de-acum,
Se-aude în tot ce aş vrea să-ţi şoptesc,
Chiar ai venit, pe tristul meu drum,
Şi azi, fericit, îţi spun: TE IUBESC!

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

4 responses

  1. „Vreau sa te am, sa te respir” – Frumos vers…

    Apreciază

  2. Deci de aia nu te-am mai gasit eu, te-ai mutat pe wordpress… N-am ştiut…
    O seară frumoasă!

    Apreciază

  3. Multumesc, Georgiana la fel iti doresc si tie. Te astept cat mai des pe aici.

    Apreciază

  4. O poezie care te lumineaza sufleteste. Superba! Numai bine. 🙂

    Apreciază

