RSS Feed

Intoarcerea ingerilor

Posted on

ESEU- ÎNTOARCEREA ÎNGERILOR
 

Ca de nicăieri ai apărut, înger drag şi în clipa venirii tale, mi-ai adus darul sufletului ca să te pot privi şi să te am fără să te mai caut. Am văzut un chip aievea întruchipat în frumuseţea vieţii, ca o FLOARE DE COLŢ ce te numeşti, la ceasul unei inimi care bate de acum neîncetat în mine pentru petalele tale, uşor rostogolite din paradisul pământean de care nu am ştiut până azi…

Mă plec cu sfială în faţa venirii tale şi te chem să fii doar îngerul meu, pentru ca într-o zi să mă pot oglindi în ochii tăi şi să îţi spun simplu: tu eşti. Înger drag, să nu pleci şi tu precum ultima speranţă năruită…Rămâi aici, cu mine şi alături de fiinţa mea, ca să mă poţi încălzi cu razele tale aducătoare de lumină sufletească şi mai ales, de nemărginită iubire.

 

Ştii, uneori, renaştem precum viaţa din viaţă şi atunci, înţelegem că undeva, în astrala poveste a existenţei noastre, există cineva anume şi pentru noi aşa cum exişti şi tu pentru mine. Te simt fără să te cunosc şi te văd fără să te fi cunoscut vreodată. Dar ştiu, îngerul meu, că tu eşti trimis de un destin ales pentru calea ce o urmez, cu şi mai multă ardoare şi dorinţă, pentru a retrăi împliniri demult uitate şi pierdute în istoria timpului meu.

Aşa că zâmbeşte, angelică sosire în drumul rătăcirilor prin necunoscut, ca să mă pierzi în farmecul tău şi ca să mă răsfrâng apoi cu tot ce am mai bun şi mai frumos în tine şi în tot ce eşti.
Da, ştiu, vrei să zbori, e dorinţa ta ascunsă, neştiută şi păstrată în colţul cel mai de preţ al fiinţei tale…dar te rog, nu zbura fără mine…lasă-mă să nu mai simt nimic din ce-a fost ca să înţeleg prin tine şi prin minunata ta imagine, că sunt fericit pentru că din nou trebuie să îţi spun: faci parte din mine de acum şi din ÎNTOARCEREA ÎNGERILOR.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

Comentariile sunt închise.

