RSS Feed

Erotica

Posted on

M-aş face vânt, m-aş face gând,
Să te dezmierd în nopţi de vis,
Te-aş săruta pe trupul tremurând,
La nesfârşit, în clipe dulci, de nedescris.

Primeşte-mă în viaţa ta, mereu,
Tu, floare de- nu- mă -uita,
Şi vino, vis sublim, în visul meu,
Să fiu numai al tău, să fii a mea.

Aruncă tot veşmântul de pe tine,
Lipeşte-te de apriga-mi chemare,
Şi simte răsuflarea nopţilor senine,
În stele aşezate-n părul tău, tot mai strălucitoare.

Dă-mi buzele, dă-mi ochii, dă-mi ce eşti,
Cuprinde-mă în aşternuturi de dorinţă,
Respiră iar cu mine, noi poveşti,
Ca-ntr-un tablou pictat de-ntreaga ta fiinţă.

Deşi fierbinţi, şi coapsele, şi sâni,
Şi mâinile şi corpul tău mă răcoresc,
Mă rătăcesc voit, ca-n basme cu minuni,
Să gust din nou cum este să iubesc.

Nici nu mai ştim de noi, iubire,
Am transpirat în plin extaz, deodată,
Nu te opri, din noua mea trăire,
Cum n-am simţit, ca azi, vreodată.

Mi-e dor de geamătul din tine,
Ţi-e dor de un nevinovat dezmăţ,
Hai, vino, suntem unul, cum ştii bine,
Să te ating,să mă săruţi, să te răsfăţ.

Vezi, m-am făcut din nou destin,
Vezi, te-ai schimbat în zâna neştiută,
În faţa frumuseţii tale mă închin,
Ca-ntr-o poveste nespusă, neştiută.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

3 responses

  1. foarte frumoasa poezia si extrem de romantica. Ma duce cu gandul la „Pe langa plopii fara sot” a lui Eminescu. de cine e scrisa poezia asta?

    Apreciază

  2. Lup din Apuseni

    Atenție la ritm! Nu forța! Lasă poezia să curgă! Termenii sunt bine aleși pentru ce vrei să spui! De ce forțezi rima?

    O să te mai caut! Salve!

    Apreciază

  3. Fusiones: de mine e scrisa. Toate poeziile de pe blog sunt compuse de mine, cu exceptia celor unde sunt specificati alti autori. Deocamdata nu sunt alti autori afara de mine.Multumesc.

    Apreciază

