RSS Feed

Noaptea dorinţelor

Posted on

Te caut pe tine, floare din vis,
Răsărită aievea,
Cu nedefinita iubire,
În ultimul meu abis.
Vreau să cred în mireasma ta.
Să te duc în vitrina fericirii,
Pe care am ferecat-o,
cândva.
Dacă mă simţi,
iubeşte-mă.
Dacă mă vrei,
alungă-mă.
Dar nu pleca,
Din primăvara sufletului meu.

Vreau să te gust,
Cu sărutul meu,
Vreau să te ating,
Cu inima mea.
Vreau să îţi simt fiecare tresărire,
Fiecare colţ din ce eşti,
Ca să mă pot întoarce,
La iubire.

Pluteşte ca visul, uşor, lângă mine,
Şi hai să visăm, împreună,
În noapte,
Când zânele îşi dau mâna,
Ca să facă în jurul nostru,
Cercul vieţii,
Să te ating,
Să mă atingi,
Să îţi şoptesc,
Să îmi şopteşti,
Refrenul dragostei,

Te-am strâns în braţe,
Cu arzătoarea dorinţă,
Şi ţi-am sorbit fiecare
Parte din ce eşti,
Rătăcindu-mă între mângâierile tale.
Astfel, am uitat de suferinţă.
Ţi-am sărutat ochii şi trupul,
Cu setea mea de mai mult,
Şi astăzi,
Te doresc, te visez şi te-ascult.

Pregăteşte baia de spume,
Ca să ne răsfăţăm cu pasiunea noastră,
Printre picăturile de apă,
Şi petale de trandafiri.
Aruncă în urma ta fiecare veşmânt…
Şi vino,
Să te acopăr cu aşteptarea mea,
Să-ţi despletesc părul ud,
Prin perdeaua de stropi,
Apoi să ne pătrundem chipurile,
Să stingem lumina,
Intrând în vraja nedefinită,
Cumva regăsită,
Prin noaptea dorinţelor.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

Comentariile sunt închise.

