RSS Feed

Daca vrei…

Posted on

Dacă vrei să rămâi
în sufletul meu
mă voi face lumină
mereu…şi mereu…
Dacă vrei să mă ştii
cum te simt de acum,
Aruncă-ţi privirea
să-ţi pot şopti,
cât de mult
te-aş putea iubi…

Eu sunt aici.
Şi totuşi…nu-s…
Mă cobori şi ridici
De tine răpus,
Ca de un timp
Cândva ce-a apus.

Atingerea ta,
E viaţă şi suflet,
Mă vei lăsa să te vreau,
Să te port,
Cu paşii dorinţei,
Prin viaţa mea?

Dacă vrei un destin neştiut,
Eu sunt doar poarta
spre lumea din tine,
Tărâm de iubire,
Şi amintire,
Şi revenire
Către un dor,
De-acum renăscut.

Dacă vrei să-ţi şoptesc,
O nouă poveste,
Voi scrie pe prima filă:
Învaţă-mă iar,
Să visez şi iubesc.

Dă-mi mâinile tale,
Şi răsuflarea,
Dă-mi clipa din tine,
Necuprinsul ca marea,
Dacă vreodată vei şti,
Că aşa ţi-e chemarea.

copyright 2010, 26 august
autor Adrian Melicovici

Şi o melodie superbă.Kiss…Daca vrei… Preluare Youtube.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

One response

  1. superb. chiar superb.

    Apreciază

