RSS Feed

Romanul NOAPTEA SPERANTELOR isi amana tiparul

Romanul scris de mine, Noaptea Sperantelor, isi amana tiparul. Motivele sunt in primul rand financiare. Majorarea pretului hartiei, costul matritei, introducerea taxei pe drepturile de autor si interpretarea acesteia aiurea inclusiv de catre unii salariati de la administratiile fiscale, incertitudinea legislativa, etc, sunt doar o parte dintre motivele pentru care publicarea celui de al treilea roman scris de mine se amana.

Cineva mi-a spus ca „stie ca nu o voi publica niciodata”. Fals. Cine ma cunoaste stie ca nu renunt la creatiile mele si ca mai devreme sau mai tarziu, se intampla. Diferenta intre fostul pret al tiparului si actualul pret, majorat, aduc in oferta editurii o majorare substantiala. O, da, as putea sa inventez la gramada de titluri un tiraj minuscul, de numai vreo suta de bucati, insa nu mi se pare normal. Fara minim cateva sute de exemplare intrate pe flux, nici nu discut.

Publicarea cartii Noaptea Sperantelor, al carui autor sunt, doar se amana, sper eu pentru o perioada cat mai scurta. Nu voi cere aici ajutor de la nimeni. Aceasta este doar o scurta informare despre situatia cartii, de care unii sunt interesati sa o aiba in mana si sa o citeasca. Un roman nu e usor de scris. Nici de editat si nici de tiparit. Este o intreaga industrie si mai multe proceduri in spatele aparitiei unui nou titlu pe piata, asta ca replica la intrebarile unor necunoscatori in materie. Linistesc pe cititorii mei, prin a spune ca romanul va fi publicat doar cu o intarziere indepedenta de vointa mea. Tin prea mult la aparitia Noptii Sperantelor ca sa renunt la o munca facuta efectiv din pasiune si placere. Le multumesc celor care sprijina cum pot aparitia cartii dupa cum le multumesc si celor care au avut aceasta intentie si nu o mai pot face. Acuma nu pot sa fiu ipocrit si sa spun ca nu ma doare aceata situatie aparuta pe neasteptate dar nici nu am de ce sa fiu pesimist.

NOAPTEA SPERANTELOR va fi publicata, cu o intarziere pe care la drept vorbind, nu o pot prognoza nici eu.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

Comentariile sunt închise.

