RSS Feed

Cum mi-a scapat printre…picaturi bruneta cu ochii verzi. Da ce picaturi…

Asta era acum mulţi ani. Vară, căldură mare monşer. Arătam binişor, nu cu „caroseria” de acuma. Eram mandru de mine, ma priveam în oglindă de zece ori că îmi zicea mama: măi maică, te mai uiţi mult? Hai că arăţi bine.

Zis şi făcut, iese băiatu în negru complet îmbrăcat, Alain Delon în persoană, ce mai. Tuns mişto, cu păru’ cârlionţat, deja mă gândeam cum o să programez eventuala coadă de gagici la intimitatea mea. Tinereţe fraţilor! Naivitate, energie, optimism, nu tu taxe, nu tu copii, nu tu roviniete şi asigurări, nu tu impozite, nu tu şomaj, aveam de toate şi eram încă tânăr, cu job bine plătit şi la mama şi tata acasă care nu aveau nicio treabă cu mine, ştiau că-s ” emininke”.

Ies din casă să mă plimb ca Vodă prin lobodă. Pe trotuar nu era mai nimeni, doar câte un trecător rătăcit în căldura zilei. În fine, mă opresc la prima maşinărie şi îmi cumpăr o îngheţată la cornet. Era numai bună pe căldura aia. În fine, din sens invers se vede o tipă brunetă venind spre mine şi parcă mă şi privea fix. Pe onoarea mea, arăta bestial, marfă!!! Păr lung, o fustă delicat şi discret aşezată pe deasupra genunchilor cu bun gust, un lănţişor simplu, dar sigur din aur la gât, nişte ochi veeeerrrrzi……brunetă cu ochii verzi care mă privea insistent…

Moamăăă…zic, în sfârşit o tipă super care mă ţinteşte, a mea va fi, zic. Dar nu azi, sigur ne mai vedem noi. Şi ea venea spre mine şi eu spre ea până când ne intersectăm. Buey, o vorbă nu am putut să scot. Ea m-a privit mai departe până ce a trecut de mine, eu m-am întors să o privesc şi din spate şi ce să vezi: s-a întors şi ea. Pfuai, e beton, mă scot acuma.  Deodată, mă bate cineva pe umăr şi mă întorc să văd cine e: o fostă colegă de liceu, mai dezgheţată care îmi zice:

– Helooo…tu nu te uiţi la tine? Te-ai mai îmbrăcat şi în negru, craiul lu’ peşte…uite-te isteţule să vezi cum ai îngheţată de sus până dincolo de …de…pe tine…arăţi ca dracu…eşti plin…s-a scurs tot cornetu’ pe tine, cine dracu te-a pus să te îmbraci aşa?

M-am dumirit şi eu atunci de ce mă privea aşa bruneta cu chii verzi. În niciun caz pentru că-i plăcea de mine.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

5 responses

  1. baaaa… ma uitam ca te placeam…da’ tu fraier, te-ai lasat pacalit de colega geloasa…eh..uite asa trec „sansele” pe langa noi…si la sfirsit spunem ca n-am avut noroc…
    *ce fain e scris…

    Apreciază

  2. Sorina david: hai ma mai ma amarasti si tu…asa o fi…acuma zici, dupa 24 de ani?

    Apreciază

  3. Ce sa zic, intersectarea privirilor, asta a fost; amuzanta chestia cu tot cornetul scurs pe tine!

    Apreciază

  4. Buna! Scuze pentru deranj! Suntem Echipa Sanatate si Viata! Mergem pe principiul ”UN BLOG SANATOS” Daca te intereseaza o colaborare banner/link exchange cu noi , Lasa-ne un comment pe blog( http://sanatatesiviata.blogspot.com ) si in cel mai scurt timp si noi vom face la fel! Multumim! Sa aveti o zii placuta in continuare!

    Apreciază

  5. Nelutica: dap, o amintire redata de tine super: INTERSECTAREA PRIVIRILOR. Mi-ai dat o idee.Multam.

    Apreciază

