RSS Feed

Care e cea mai frumoasa varsta din viata?

Daca fac un arc peste timp, amintindu-mi de anii copilariei, as spune ca aceea este cea mai frumoasa varsta. Insa imi amintesc si de anii din liceu, de primul chip feminin de care m-am indragostit. Fac un mic salt catre maturitate si ” tranzitand” prin adolescenta, imi amintesc si de anii studentiei, de prima relatie „matura” cu o femeie de care mi-am legat viata. Nu pot uita primii pasi ai copilului meu, primul zambet, dupa cum nu ma pot detasa nici de ce s-a mai intamplat in viata mea, de-a lungul anilor.

Ma gandesc la faptul ca in viata avem realizari, impliniri, privim cum trec zilele si ne trezim ca anii isi pun amprenta pe existenta noastra. Dap, care credeti voi ca este cea mai frumoasa varsta? Si de ce ni se pare ca una anume ar fi aceea? De exemplu, eu as zice ca cea mai frumoasa varsta ar putea fi si cea din urma cu un an, poate cea de pe la 30, nu stiu…mereu am argumente pentru fiecare fila a vietii mele.

Opiniile sunt impartite. Unii spun ca privitor la barbati, cea mai frumoasa varsta ar fi undeva intre 35 si 47, 48 de ani. Referitor de asemenea si la femei, ma abtin sa fac o subliniere, pentru ca nu-i asa, ele nu au varsta…

Deci, pe bune, care e cea mai frumoasa varsta din viata unui om, fie el barbat sau fie femeie? Aaaa? Chiar ma intereseaza cateva opinii.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

13 responses

  1. Pingback: Manifest pentru iubire! « Cristian Dima

  2. Fiecare are opinii diferite despre varsta lor preferata.

    Apreciază

  3. i4ever: mi se pare corect. dar depinde si de varsta avuta. cred ca unul mai in etate are cea mai buna viziune, ptr ca are amintiri mai multe, ma refer la cei chiar octogenari.

    Apreciază

  4. Mie imi pare ca fiecare in parte are farmecul ei aparte. Copilaria cu bunicii, joaca si bucuriile inocente (imi pare atat de rau ca -in general- picilor de acum le este rapita copilaria, de n-am cuvinte 😦 ), adolescenta si doozeciul cu dragostile cele nebune si durerea-n cot de toate -libertati fara margini, cu forta FRUMUSETII (pentru ca adolescentii sund din caleafara de frumosi, atat ca majoritatea nu realizeaza, la mine ahea o fost :)) ), pentru ca mai apoi sa vina maturitatea cu satisfactii si impliniri. Nu prea le pot compara, insa consider ca am prins vremuri execptionale in tinereti, adica pana-n 2000. Am fost norocos sa am parte de vremuri in care nu prima partea materiala si ne permiteam sa ne apartinem. Anii de studentie au fost cei mai faini pentru mine, satisfactiile cele mari au venit dupa 🙂

    Apreciază

  5. Nu contează care e cea mai frumoasă vârstă. Stă în puterea noastră să facem că fiecare moment din viaţa noastră să fie cel mai frumos şi să spunem la finalul vieţii că am trăit o viaţă frumoasă!

    Apreciază

  6. Nu stiu ce sa zic, eu ma simt bine, am doar 30 si o minte de vreo 20, iar sufletul cam tot pe-acolo 🙂 E greu, probabil frumusetea fiecarei varste e de fapt puterea de a te autosugestiona, translatata-n timpul tau prin lume 🙂 Sper ca n-am fost foarte alambicat in exprimare.

    Apreciază

  7. Cea mai frumoasa varsta este varsta la care traiesti in prezent…

    Apreciază

  8. Mariapopart: se poate zice si asa.

    Apreciază

  9. Teonegura:Nu ai fost deloc alambicat sau cum ai zis in exprimare. Chiar mi-a placut, ai dat un raspuns pe care il consider echilibrat.Mersi Teo.

    Apreciază

  10. Cristian Dima: dap, sta in puterea noastra…ce bine ar fi sa avem aceasta putere pana il ultima zi a existentei.

    Apreciază

  11. Era „translata”, dar cum sunt mereu pe graba… 😀

    Apreciază

  12. Cea mai frumoasa varsta este cea care isi are foarte adanc sapate cele mai frumoase amintiri ale vietii tale.

    Apreciază

  13. radu: bine ai venit pe Melicovici.ro. Dap, asa este, cele mai frumoase amintiri ar putea identifica si cea mai frumoasa varsta. Te mai astept pe aici.

    Apreciază

