RSS Feed

Litera insistenta a zilelor saptamanii.

Cand omu’ nu are ce face, se holbeaza prin cate un domeniu si observa din nimereala anumite lucruri. Cum ar fi de exemplu…zilele saptamanii…pai, toate zilele lucratoare se termina, nush daca ati sesizat, cu litera ” i”…adica luni, marti, miercuri, joi, vineri. Ba chiar si in ultima zi, duminica intalnim aceasta litera, atata doar ca nu e la sfarsitul cuvantului. Singura zi cand nu ne izbim de „i” este sambata.

Numa’ cele din weekend se sfarsesc cu alte litere…Ciudat, nu-i asa?Mi-a venit ideea acestei postari scurte si mai excentrice dupa ce am citit urmatorul comentariu pe un status: ” M-am trezit LUNI si m-am gandit MARTI sa ma duc MIERCURI la munca…Da cand am vazut JOI ca vine VINERI, ce dracu sa caut SAMBATA la munca… cand DUMINICA e zi libera…”

Fain!

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

7 responses

  1. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 37) « Blogul lui Teo Negură

  2. Hai sa spunem ca din punctul asta de vedere suntem „favorizati”… Mai avem cele 2 zile de sfarsit de saptamana fara „i” in coada… In engleza toate zilele saptamanii se termina in „y” – aici, tata, monotonie… 🙂

    Apreciază

  3. Mariapopart: hai ca la englezi nu m-am gandit ca e asa monotonie…:)

    Apreciază

  4. Pingback: Drum spre devenire… (23) « Cristian Dima

  5. Avea Creangă o vorbă: de-ar fi în toată ziua sărbători și numai o zi de muncă și atunci să fie praznic!

    Apreciază

  6. La englezi monotonia e stil de viață. Eu propun să îi zicem și la Vineri altcumva, poate nu ne mai cheamă la muncă :))

    Apreciază

  7. Pingback: Cafeneaua cu vicii… « Cristian Dima

