RSS Feed

Eu cand vreau sa fluier urlu

 Trebuie să recunosc că trăiesc zile cu adevărat istorice ale vieţii mele, atât eu cât şi superbii oameni de care m-am înconjurat, ca să facem un documentar bun. Dramatismul eforturilor ia proporţii nebănuite. Şi nu neapărat din cauza noastră ci a pretenţiilor total tâmpite ale unora care au luat în glumă pelicula şi acum s-au trezit că se află în faţa şansei vieţii lor. Nu o să dau nume, nu-i frumos. Tot ce pot să spun  este că simt  vânt rece din spate, atât eu cât şi colegii mei, care bate exact din direcţii pline de invidie, ranchiună, după ce eu însumi i-am scos cumva din anonimat pe cei care din umbră bârfesc mizerabil.

Lupta noastră a devenit şi una împotriva răutăţilor, a oamenilor de nimic care nu au realizat nimic în viaţă, viabil, iar acum, s-au trezit să îmi dea mie, practic iniţiatorul unor proiecte diferite, lecţii de prost gust, după ce le-am întins mâna împăcării sau a prieteniei.

Astă seară am refăcut sunetul filmului. Filmul este al NOSTRU, al lui Guzi, al lui Nick, al lui Madi şi nu în ultimul rând al meu. NIMENI nu are dreptul să îşi depăşească limitele, dincolo de noi. Ambiţia noastră a fost provocată de aspecte despre care voi vorbi atunci când va fi cazul, undeva în viitorul mai mult sau mai puţin apropiat.

Astăzi, de dimineaţa până seara ne-am unit forţele, cu o ultimă răbufnire, pentru a remonta şi repara anumite erori ale proiectului. În studioul nostru s-a făcut o linişte deplină şi Nick a luat-o de la capăt cu muzica, Guzi deja este erou în răbdare şi toleranţa la care nu îl obligă nimeni şi nimic ca regizor, eu normal că a trebuit să îmi revin dintr-un mic şoc, temporar, spre nefericirea dobitocilor care abia aşteaptă să îmi rup gâtul, nu pentru că le-am făcut vreun rău ci pentru că nu sunt capabili ei înşişi de nimic. A mai fost şi Madi, pfuai, efectiv nu am cuvinte să vă spun cât suflet şi efort a depus fără pretenţii şi din toată inima această fiinţă excepţională şi eu îmi scot pălăria cu tot dragul şi respectul în faţa ei: Ionuţ, fii mândru, ai o soţie de 24 de karate. ( oricum este omul, dar mă mai bag şi eu în seamă).

Am stat toţi până la lăsarea întunericului strânşi cu o ambiţie formidabilă ca să finalizăm proiectul filmului cu bine şi să luăm măcar o notă de trecere la premieră.

V-am spus, dramatismul este formidabil. Poate fără să îmi dau seama, i-am ambiţionat pe aceşti oameni frumoşi, să îmi fie alături şi sunt pur şi simplu uluit de munca pe care o depun, decişi ca totul să iasă bine.

Nu ştiu ce va fi, dar ştiu că oamenii fără caracter îi întâlnim la tot pasul, ba unii, după ce le întinzi o mână, se mai dau şi rotunzi şi îşi dau singuri merite pe care nu le-au avut niciodată. Alţii se consideră buricul pământului şi apleacă urechea la bârfa comună pentru ca mai apoi, probabil din incompetenţă, să îţi spună că nu te mai pot ajuta, căutând motive de prost gust.

Dar Dumnezeu mă iubeşte pentru că şi eu îl iubesc. Întotdeauna am crezut în EL, chiar dacă nu m-am priceput să-i arăt asta mai bine. Şi uite-aşa m-am trezit cu o solidaritate inimaginabilă, din care se ridică de acum o echipă imbatabilă. Am vrut să fluier a pagubă în ultimele ore şi m-am trezit urlând pentru că mi-am adus aminte că eu mereu am speranţa în mine. Speranţa şi ambiţia s-a dus şi către ceilalţi iar astăzi sunt cel mai fericit om din lume pentru că de acum, pot spune cu mâna pe inimă că eu când vreau să fluier URLU!.

Indiferent care va fi deznodamantul pana la urma, noi deja AM INVINS SI AM REUSIT!

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

4 responses

  1. Adi aici este gresala ta capitala , CAND VREI SA URLI Tre sa FLUIERI !!! Inteles’ Iar cand vrei sa Fluieri razi de toti prostii si absurzii din viata ta SI TOTUL DEVINE MAI USOR SI MAI SIMPLU… Abia atunci te simti mai aproape de Dumenzeu. Un pic de intelepciune nu strica, … Furia este arma impotentei spirituale !!

    Apreciază

  2. Stii cum e: cand altii constata ca succesul ii urmareste pe unii, iar ei pot deveni doar figuranti in aceasta scena, apare invidia. Poate gresesc, dar ceva similar mi s-a intamplat si mie 😐
    Oricum succes

    Apreciază

  3. Ce mi se pare formidabil este faptul ca aceasta expresie: EU CAND VREAU SA FLUIER, FLUIER a intrat in constiinta noastra, fiecare roman a auzit-o si o foloseste, sa dovedesti o astfel de forta este de necrezut tinand cont de mijloacele autohtone de promovare. Nu poti uita expresia, chiar daca nu ai vazut pelicula! Felicitari!
    Legat de caracterul oamenilor care ne inconjoara… dictionarul nu are suficiente explicatii la rubrica lipsa de cultura si civilizatie asa ca nu este cazut sa „cobori” de acolo pentru „oricine”. Felicitari pentru munca voastra!
    Toate cele bune!

    Apreciază

