RSS Feed

Chemarea ingerilor

ESEU

Te-am purtat în visurile mele tot mai mult. Tu ai venit, până în străfundurile sufletului meu şi ai încercat să mă întrebi: eşti fericit? Mi-ai mângâiat cu blândeţea ta fiecare colţ de inimă şi mai apoi, rănile au început să se închidă una câte una.

Acum destinul îmi zâmbeşte, deşi nimic nu s-a întâmplat. Dar tu m-ai învăţat să descopăr că nu privesc îndeajuns clipele pe care le-am alungat fără să le mai aştept iar acum, când ar putea reveni, mă întreb şi eu, la rându-mi: de ce sunt fericit?

Undeva, un chip zâmbeşte aievea şi se rătăceşte cu ochii lui până în străfundurile fiinţei mele. Nu ştiu cine este acest chip. Nu l-am văzut niciodată. Dar ceea ce ştiu, este că atunci când crezi în steaua dinlăuntrul tău, fără să atingi, fără să vorbeşti, sentimentul dorinţei şi al împlinirii poate reveni cu o forţă pe care ţi-a fost teamă cândva să ţi-o imaginezi.

Am întins inima şi sufletul către NIMENI şi acum, e tot mai cald şi mai bine, deşi nu-i vorbesc, deşi nu ating, deşi nu văd… Poate că fără să ştiu, am strigat cu tristeţea şi bucuriile mele deopotrivă, provocând împlinirea. Am strigat după CHEMAREA ÎNGERILOR, care în sfârşit sunt aici, acum şi mereu.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

10 responses

  1. „Dar ceea ce ştiu, este că atunci când crezi în steaua dinlăuntrul tău, fără să atingi, fără să vorbeşti, sentimentul dorinţei şi al împlinirii poate reveni cu o forţă pe care ţi-a fost teamă cândva să ţi-o imaginezi. ”
    ai spus ceva foarte valoros in aceste cuvinte.din aceasta intelegere,imi extrag multe lucruri ajutatoare in viata mea.

    Apreciază

  2. Transmiti foarte mult optimism prin randurile tale… Sensibilitate si credinta in mai bine.
    „Poate că fără să ştiu, am strigat cu tristeţea şi bucuriile mele deopotrivă, provocând împlinirea. Am strigat după CHEMAREA ÎNGERILOR, care în sfârşit sunt aici, acum şi mereu.”… E sentimentul ca toata fiinta ta cauta… Sa fii fericit…

    Apreciază

  3. Îţi doresc ca într-o zi, misterioasa NIMENI să-şi ridice vălul pentru a o putea cunoaşte. Ea este acolo în sufletul tău şi-i aştepţi materializarea. Dorinţe ce-şi caută împlinirea într-o altă jumătate, pe care o simţi ca făcând parte din tine. E cu tine, aproape. Aştepţi doar un răspuns. Răspunsul ei ce-ţi va aduce împlinirea.

    Apreciază

  4. Carmen Negoita: sigur va aduce implinirea si tuturor celor care o cauta in acest chip, eu asa cred.

    Apreciază

  5. Toteu: Clari, in viata ta sunt sigur ca vor urma noi file ca de poveste.

    Apreciază

  6. Sonia: mi-as placea ca toti oamenii sa fie fericiti. Ce e asa greu? Cine ar putea raspunde? Multumesc ptr frumosul tau comentariu.

    Apreciază

  7. Pingback: CETATEA BRAŞOVULUI (8) « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  8. Pingback: CLIPELE DEVENISERĂ LUNGI « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  9. mai, din cate stiu eu..printre multe alte valori, targovistea asta a dat patriei multi fotografi..acum constat ca si scriitori talentati…si mai ales indragostiti… 🙂

    Apreciază

  10. nu-i graba, omule, nu-i deloc graba in nimic din cele ce sigur se vor intampla… Si apoi, chiar daca ar fi!

    Apreciază

