RSS Feed

Ultima mea lectie de viata

În patru luni, am învăţat ce înseamnă să fii prost şi să faci băşcălie de ideeile cuiva, ce înseamnă ipocrizia şi mai ales sechelele de tip neocomunist, am învăţat că un conflict între generaţii poate avea ca efect multe tristeţi.

Eu am iniţiat proiectul unui film documentar. Mulţi au râs, la început, alţii nu au crezut o iotă dar exact cei care sunt titraţii lui peşte au descoperit că aoleu, ce de idei ar fi avut şi ei la viaţa lor. Sincer, nu prea le-am văzut creaţiile şi mai mult, mă amuză că ideile lui Melicovici, adicătelea ale mele, deodată au devenit interesante. De ce? Banul fraţilor, banul şi perspectiva atribuirii unui merit pe care nu îl au decât parţial, sau deloc, dintr-o dată i-a făcut să se scarmene după ureche şi mă apucă râsul, dar nu e râsul meu, când văd că la sfaturi şi sugestii ne pricepem toţi mai nou. Deja unii au uitat de unde a plecat ideea proiectului meu şi nu o să las loc nimănui să îşi bată joc de el.

Mă simt ca un părinte care îşi creşte un copil şi mai apoi apar tot felul de idioţi care să îl cumpere. Ambiţia şi încăpăţânarea mea şi a echipei mele se află în faţa unui risc: acela de a deveni o marfă fără valoare creativă ci numai pecuniară pentru tot soiul de persoane care au descoperit ce oportunitate le poate oferi filmul nostru. Proastă atitudine, zău aşa.

Sunt uimit de solidaritatea echipei din jurul meu, oameni simpli şi inimoşi dar sunt extrem de trist. Pe 30 noiembrie, nu va avea loc numai premiera unui film ci şi o demonstraţie de prostie, tacită, care se va citi în chip just pe feţele unor dobitoci care ori se cred buricul pământului ori au descoperit că prea înălţimile lor ar putea roade un os. Voi spune mai multe după eveniment.

Cert este următorul lucru: acest film este un proiect iniţiat de MINE şi drepturile aparţin ONG Asociaţia Katharsis, ADICĂ PRODUCĂTORUL EXECUTIV. Preţul de vânzare al filmului EXCLUSIV PENTRU DIFUZARE, doar pentru acel post sau sursă şi nu pentru a-l da mai departe, este de 60 000 euro. Cred că am fost destul de clar.

NIMENI nu va mişca în front în afara cuvântului meu, oricine ar fi.

Sunt aşa vehement pentru că mi-e silă. Acest film, nu mai este pentru mine neapărat o bucurie a împlinirii unui vis, ci o ULTIMĂ LECŢIE DE VIAŢĂ.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

4 responses

  1. ma sperie tonul si spusele tale…
    l-ai filmat pe tutankamon ?..pe omul invizibil ?…dezvolta ca m-ai facut curioasa…si unde se poate viziona filmul…numai contra/cost ?…uf..

    Apreciază

  2. Cei putini care sunt langa tine au reusit cum spuneai imposibilul, cei multi cu rautatile lor nu mai conteaza…iti doresc succes!!!

    Apreciază

  3. Pingback: VISUL UNEI NOPŢI DE IARNĂ « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

  4. Pingback: VIS ALB DE NICĂIERI « Carmen Negoiţă FOTOGRAFII ŞI GÂNDURI

