RSS Feed

Urmatorul meu pas literar: NOAPTEA SPERANTELOR

Aşadar, după ce am ” cântat la pian cu mâna stângă”, cum s-a hazardat cineva să spună, din lumea editorimii, ale cărui cărţi însă stau pe raft nesolicitate de nimeni în timp ce ale mele s-au epuizat în nici o lună şi jumătate, acum scriu la o altă ” noapte”, a speranţelor.

Noaptea Speranţelor este un roman tot de actualitate, de la care am însă pretenţii mult mai mari, spre deosebire de primul volum publicat la Târgovişte. Este un amestec de realitate cruntă contemporană a românului de rând cu poveşti de dragoste, multe reale, din viaţa de toate zilele. Cine ştie, probabil că Sandra Brown va fi puţin invidioasă, când va citi capitolele „fierbinţi” căci nu-i aşa, trăim în lumea „dezlegărilor” la subiecte tabu pentru conservatorii vremurilor. Lucian Grigorescu sau George Toma Veseliu mă comparau în 11 decembrie 2009 la Târgovişte, exagerat zic eu, cu un fel de Hemmingway de Moreni. Profesorul George Anca compara povestea ” Ecourilor” publicate de mine atunci, cu ocazia celei de a doua lansări, de la librăria Mihail Sadoveanu, 17 decembrie Bucureşti 2009, prin exprimarea ” rara avis” cu cea a vacabondului milionar. Eu le consider puţin forţate aceste comparaţii. Sunt curios să văd ce vor spune despre Noaptea Speranţelor, când va apărea, în probabil următorul an.

Mai mulţi români, foarte tineri sau de vârste medii, sunt sictiliţi de ţara lor şi aleg singuri să îşi facă o existenţă fericită, mulţi pe meleaguri străine. Poveşti de viaţă, poveşti de dragoste, poveşti unde uşor, paranormalul îşi face şi el loc, se adună în jurul unui post de radio online. Aici îşi oferă unii altora mai multă încredere, ba chiar se cunosc între ei şi spumoasele aventuri alcătuiesc un cerc din care nu vor să mai iasă nicicum. Unele din personaje se luptă cu destinul, învingând moartea, bineînţeles că faptele sunt preluate din realitate sau imaginaţie. Mai mult, unele personaje au corespondent în realitate dar şi impresionantele lor experienţe nu fac nimic altceva decât să ajute, mai mult sau mai puţin, la scrierea şi ulterior publicarea unui roman pe care îl doresc exploziv. Suspans, dramă, dezamăgire, dragoste, societate, împliniri şi neîmpliniri, etc, se vor uni într-un volum la care lucrez cu mare atenţie şi am ambiţia să determin cititorul să stea cu ochii ţintă pe fiecare capitol. Adică să nu lase cartea din mână. Dacă la Noaptea Destinelor am gândit şi trăit poveştile vreo 5 luni, scriind-o în numai 10 zile, de astă dată, la viitoarea carte, voi scrie cu răbdare şi concentrare maximă, luni bune. De prisos să vă spun că primele capitole sunt deja aşternute. Ca să glumesc puţin, prin capitolele 7 şi 8, îndrăzneala descrierii erotice paralel cu neputinţa statului român de vreo 20 de ani încoace ar putea închipui şi puţin + 18. Cam despre toate acestea se va putea citi într-un stil de asemenea non conformist, caracteristic mie.

Nu ştiu dacă voi reuşi, dar eu sper că Noaptea Speranţelor îşi va găsi ecoul în inimile cât mai multor cititori de toate vârstele, inclusiv tineri. Ştiu că Nelu Obăgilă aşteaptă să iasă şi ” Secretul lui Myron”, adică cel cu povestea reală a incendiului uimitor din Moreni, însă aici poate dura o mică viaţă, pentru că e foarte mult de muncă şi mă străduiesc să fac colecţie în raftul cititorilor nu în al meu. Dar va ieşi.

Să auzim numai de bine!

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

2 responses

  1. Felicitari pentru publicarea cartilor!
    Si fie ca in anul ce va fi sa vina, sa ai cat mai multe!

    Apreciază

  2. Ioniboni: multumesc mult, sa fie, dar nu neaparat multe sau in anul care vine ci de calitate si cand se va putea. ms inca o data.

    Apreciază

