RSS Feed

OAMENI FRUMOŞI, partea întâi-ALESSA

Poate că cine vede titlul acestei postări îşi poate imagina că mă refer la cine ştie ce vedete de care, hai să fim sinceri, uneori ne plictism la TV sau tot auzind de ele pe la radio. Am câteva fiinţe care merită uneori cuvinte de apreciere şi cărora le doresc tot binele din lume, alături de copii, iubiţii sau familiile lor.

Alessa ( e un pseudonim, nu vă zic numele real, foto alaturat) este o extraordinară PRIETENĂ A MEA de suflet.

Nu mi-e iubită, aproape sigur că nici nu va fi, nu mi-e rudă şi nici măcar vreo presupusă verişoară. Nici vorbă. Este un suflet mare, de care m-am ” izbit” de suficientă vreme ca să ştiu ce vorbesc.

Cu greu îţi poate imagina cineva prin câte greutăţi a trecut această femeie, de ani buni. Şi încă mai trece. Ceea ce pare greu de crezut este faptul că deseori se uită pe ea însăşi pentru a fi alături de oameni, de prieteni. Întotdeauna găseşte câte o vorbă bună şi dacă în primele secunde îţi pare o străină, ulterior nu mai ai această impresie. Parcă ţi-a fost alături de când te ştii şi dintotdeauna.

Este o fiinţă care totuşi, nu pare fericită, deşi maschează asta cu succes de multe ori. Prea multe zile petrecute în spital, de-a lungul anilor, ori ea, ca pacient, ori copiii ei, două flori superbe pentru care cine nu ştie, şi-a riscat şi viaţa. Îşi vede de jobul ei, se încurajează singură prin nonconformismul deseori dovedit ca fiind vindecător, acceptă viaţa aşa cum este şi devine cea mai bună prietenă a oricărui suflet ştie să o respecte şi să o înţeleagă.

A ajutat pe alţii la ananghie, a spus vorbe de încurajare cui a avut nevoie, fără să i se ceară şi inclusiv când nu a fost ea ok, a dorit să fie lângă sufletele nu pereche, ci sensibile.

Tristeţea şi bucuria, împlinirea şi neîmplinirea, lacrimile şi surâsul, s-au adunat în viaţa Alessei ca într-a oricărui OM dar ea a ştiu mereu să zâmbească destinului.

Alessa nu are nicio obligaţie faţă de mine şi nici eu faţă de ea. Dar ştiţi, prea des ne-am fost alături şi prea multe bucurii mi-a adus în seri triste, ea însăşi nefiind în cea mai bună ” formă”, ca să nu scriu aici măcar câteva rânduri. Prietenia sinceră, nevinovată şi dezinteresată dintre mine şi Alessa este parcă cea mai frumoasă vrajă care nu se va rupe probabil niciodată.

În clipele când acum scriu, buna mea amică este din nou ( a câta oară) pe patul spitalului. Până şi de acolo se uită pe sine, în favoarea unei prietenii formidabile, pentru care îi mulţumesc din tot sufletul. Alessa este dincolo de toate un om normal, simplu, frumos si cu un caracter deosebit. Şi cu asta cred că am spus suficient.

P. S. Lăsaţi, vă rog, alt gen de interpretări, sincer vă spun că sunt îşi au locul aici.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

2 responses

  1. te înţeleg. şi sper să treacă răul pentru ca ea să poată fi din nou o fiinţă veselă – deşi, nu mă îndoiesc, este veselă chiar şi-n durere şi asta spune şi mai mult şi mai frumos despre ea.

    Apreciază

  2. Eumiealmeu:…da, este o fire optimista…

    Apreciază

