RSS Feed

CANDVA LA PORTILE IUBIRII

Prieteni, cautand prin gandurile de altadata, am gasit acest eseu al meu si am tinut sa il postez si aici.
Când apusul soarelui învălui întreg pământul,El şi Ea se cuprinseră din nou,vorbindu-şi numai din priviri şi sărutându-se la nesfârşit…Nu trecu mult şi începu TRĂIREA CLIPEI de dragoste şi de nesfârşită fericire,pentru o lume care de acum era numai a lor. Mâinile lor se încleştau cu tot mai multă putere în timp ce într-o cascadă a plăcerii şi a nebuniei inspirată de iubirea nesfârşită sărutările continuau în număr infinit…

El îi dădu uşor părul de pe frunte şi începu să-i vorbească cu inima şi mai ales cu sufletul…îi spunea fără cuvinte,prin gesturi de tandreţe,că o aştepta dintotdeauna,fără să o caute,doar sperând că cel mai frumos sentiment uman,dragostea,va veni şi în viaţa lui ca să o dăruiască celei care astăzi,se afla acolo,în braţele lui,sub privirile care se intretăiau în întuneric mângându-şi reciproc obrajii,buzele,întreaga lor fiinţă…
Deodată,el arătă către astrul nopţii, mai strălucitor ca oricând…lumina lui se aşternea asupra lor ca o tresărire a întregului Univers, pentru că de acum centrul său era aici,în aceste două trupuri contopite într-unul singur…

Străbătuseră cale lungă în scurta lor viaţă,atât de mult speraseră că va veni momentul când cineva le va spune simplu şi cu sinceritate ” Te Iubesc!”.Şi acum, la răscrucea vieţii lor, Destinul avea să-i găsească împreună ca şi cum s-ar fi aflat la Porţile Iubirii…

Urmariti aici un cantec fabulos, originalul unei piese compuse acum peste 3 decenii, de Leo Sayer, preluare Youtube:

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

4 responses

  1. Buna seara, frumos articol… Iertare, nu ti-am mai trecut demult pragul…
    Imi place cum ne spui cat de romantic esti, cata nevoie de dragoste ai…

    Apreciază

  2. Sonia: am vazut ca ai disparut si din messenger, multumesc ca ma vizitezi, gand bun cu drag iti trimit. 😉

    Apreciază

  3. piesa este FANTASTICA. chiar iti multumesc ca mi-ai adus aminte de ea:)

    Apreciază

  4. Ms mult, ma bucur ca tipa placut piesa. 😉

    Apreciază

