RSS Feed

Super, am intrat in istoria FAIN POLIMEDIA: MINUS PESTE 12 MILIOANE DE KARMA

” Reamintim si pe aceasta cale ca 1) nu-i o idee buna sa introduceti prea multe link-uri de pe acelasi domeniu si respectiv ca 2) toate penalitatile expira intr-o luna abstracta de 30 de zile, deci nu panicati, ci procedati mai cu atentie dupa expirarea penalitatilor daca-s prea mari ca sa fie recuperate.” Acesta este un comentariu al lui M.P preluat de pe agregator.

Adica ” nene”, ai propagat excesiv, excesiv esti penalizat. Super! Pentru mine e o adevarata provocare, nu a vietii dar a recuperarii daca regulile sunt corecte. Fain Polimedia iti  dar iti si ia. Ma voi convinge intr-o luna „abstracta” de 30 de zile daca se merita recuperarea sau nu. Eu zic ca se merita, Popescu nu e un tiran in sensul asta, daca asa e facuta masinaria lui sa functioneze, asta e.

Pana la recuperarea ce pare imposibila, voi vizualiza si poate vota cu placere linkurile de pe domeniul cu pricina. Enjoy, sunt happy, am intrat in istoria  Polimedia in cel mai FAIN chip cu putinta! 😀

Acum am de scris altceva si sigur se vor gasi unii-altii care sa imi posteze sau care sa  imi voteze linkurile mai rasarite. De aia e frumoasa viata. Oricum, mai posibila mi se pare recuperarea a peste 12 milioane de puncte karma decat intelegerea totala a creierului fostei mele neveste. Aia da imposibilitate si unde pui ca nici nu scad penalizarile… 🙂

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

23 responses

  1. Avand in vedere ca acolo nu mai pot comenta :))), de putin m-ai invins propunerea mea pentru Mircea, si atunci sigur intri in istorie, sa iti calculeze pentru ajungerea pe pozitiv doar puntele obtinute in urma publicarii articolelor tale, propuse de alti indivizi 🙂
    Oare se poate…sau vorbesc tampenii ?

    Apreciază

  2. Standdowncafe : nu am inteles prea bine despre ce propunere vb tu. Oricum, daca e corect Mircea, intr-o luna penalitatile expira iar pe plus pot ajunge nu numai daca sunt publicate dar si daca sunt votate, inclusiv cei cu minus pe karma pot vota. Ma incanta provocarea, dar repet, sa fie corecta treaba si sa nu existe alte motive ptr asemenea minus de 12 milioane karma. Dak exista si alte motive, asta e, ura si la gara, fiecare proprietar de agregator decide regulamentul si atitudinea conform propriei vointe si art 26 din Constitutia Romaniei. 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  3. Era o gluma Mel – ideea era sa nu se ia in calcul voturile, si alte criterii ci sa se ia in calcul doar eventualele articole scrise de tine aici, dar publica acolo, propuse fiind de X si Y 🙂
    Sunt putin nedumerit cu ceea ce inseamna cele 30 zile dar ma voi lamuri sunt convins 🙂

    Apreciază

  4. Standdowncafe: ok, asa, da-i idei lui Mircea si tu de colo 😀 ca sa recuperez la pastele cailor 🙂
    Oricum, asteptam. In alta ordine de idei, nimic nu-i imposibil pe lumea asta, afara de moarte si impozit 🙂
    Eu oricum nu ma vait de vizualizari dar Fainul nu neaparat ptr asta e facut cat ptr selectarea si autoselectarea articolelor bune si f bune, ca doar de aia se voteaza. Vom vedea.

    Apreciază

  5. EU recunosc ca nu citisem articolul ce avertiza, ceea ce nu ma absolva de autopromovare. Drept e ca fix ce ma decisesem sa mai rarersc propriile articole 🙂
    Asteptam…

    Apreciază

  6. Standdowncafe : pai tu recuperezi repede, daca votezi non stop si mai si primesti voturi, in 2 -3 zile esti pe plus.

    Apreciază

  7. Pai..asta e treaba ca nu votez fara sa citesc…iar voturi nu primesc decat intamplator 🙂

    Apreciază

  8. Standdowncafe: omule, Fainul e un joc, nimic mai mult, un joc din care poate reiesi o lectura placuta a unor postari cu mult peste idioteniile pe care le citim in unele ziare sau chiar emisiuni tv ori radio. De aia ma enerveaza astia care se agita ” aoleu, Mircea mi-a facut aia si ailalta, mi-a scazut karma sa imi inchida gura”. Intelegi? Poti citi in continuare linkurile de acolo, le poti vota si poti fi la fel de incantat. Ca scade putin traficul pe blogul tau sau al meu sau al altora e real, insa nu e mai putin real ca sunt prea al dracului si ambitios ca sa ma necajesc dintr-un caz de genul „minus 12 milioane karma”. Pana la coada, tot cel mai bun sunt si aici, cine mai are ca mine atata penalizare? NIMENI? Vezi, mereu trebuie sa gandim pozitiv. In viata, orice tip de lectie e pilduitoare. Pozitivul trebuie sustras din orice negativ. 🙂

    Apreciază

  9. Hahaha, mei, un singur om cu un dram de umor plateste mai mult decit toti inteleptii A listerii lumii.

    E posibil sa te scoata la lumina si mai repede, pe masura ce expria sau se publica din ele va scadea.

    In tot cazul, keep a stiff upper lip, cum zice englezu’!

    Apreciază

  10. Se pare ca lipsa tonalitatii si a intonatiei face ravagii…eu inteleg exact ce zici tu acolo, si crede-ma sunt ultimul care a fost deranjat, tocmai daia faceam o propunere haioasa…
    Whatever, probabil doar mie mi s-a parut haioasa 🙂

    Apreciază

  11. Da’ io aprobam pozitiv umoru’ lui musiu gazda, nu ziceam negativ de umoru’ tau, dom’le.

    Apreciază

  12. Mircea Popescu: umorul trebuie sa existe in orice situatie, ca doar asa mai uitam de necazuri mult mai mari din viata de toata zilele decat o penalizare de karma. N-a fost prost englezu ala. 🙂 🙂 🙂 mai stii? 😀

    Apreciază

  13. Mircea, e bine ca am lamurit…repet, intaresc…snt un tip cu simt al umorului dezvoltat, ma supar/enervez greu, iar faptul de fata nu poate sa ma agite 🙂

    Apreciază

  14. hai… la mai mare:)))

    Apreciază

  15. tu26dor: ms ms ms 😀

    Apreciază

  16. Pfoai fii atent numa’ ca ti s-o publicat, asta e cu siguranta un record, articol publicat in cit, 5 ore ? Nu s-a mai pomenit.

    Apreciază

  17. Mircea Popescu: nici eu nu am mai pomenit sa scad la minus 5 mil karma de la minus 12 in cateva ore. Sunt 31 de voturi, in cam ptru ore si ceva, ia vezi ultima postare ca te-am facut prietenul meu ha ha 🙂 🙂
    Dar logica acelui post nu cred ca e rea.

    Apreciază

  18. http://polimedia.us/fain/user/profile/melicovici Scor Karma: -5464787.30

    Deci ai castigat intr-o zi sapte milioane de karma! Alt record!

    Apreciază

  19. pletzalcoatl: ms de informatie, stiam, sunt in „ceafa” Fainului, stiu ca e un record, al treilea, spune-le si lor pe pagina aia ca eu deja sunt in cea mai FAINA SEARA.

    Apreciază

  20. Corect, iti dai seama ca daca scade baza exponentialei scade si penalizarea… exponential. Aia sapte milioane de la inceput au fost cei mai usori, ultimele sapte mii vor fi ceva mai grele, da’ nimic nu-i imposibil omului.

    Apreciază

  21. Mircea Popescu: pai daca tie ti-ar fi zis cineva ca se publica asa repede ai fi crezut? Eu nu, asta e, o distractie pe cinste, sa mor io 🙂
    Stiu ca e greu cu restul, dar asta e. Cu rabdarea trecem marea.

    Apreciază

  22. Mei, sincer n-as fi crezut, sunt chiar surprins. Asta e, nimeni nu stie viitoru’, ala rezerva oricui surprize. Din fericire.

    Apreciază

  23. Pingback: Jocul de fain. pe Trilema - Un blog de Mircea Popescu.

