RSS Feed

Poveste fara de sfarsit

Poveste fără de sfârşit

M-am pierdut,
în îmbrăţişările tale,
astrale,
ca în sublimul colţului nostru,
de cer,
Şi când ţi-am căutat sărutul,
am început din nou,
cu viaţa din suflet,
să te doresc şi să sper…

M-aş risipi ca un praf,
din grăunţele dorului meu,
în inima ta,
să te-acopăr ca vântul,
răcorindu-ţi la nesfârşit,
aşteptările tale,
fără să mai poţi prinde de veste,
inger de poveste…
Şopteşte-mi,
apriga ta dorinţă,
nu fugi niciodată
ca să te ascunzi
de chemarea patimilor noastre,
din magicele noastre nopţi,
lungi, senine,
şi-albastre.

Mă simţi,cum pătrund
în vulcanul din tine?
sunt visul ce zboară,
aievea, ca un răspuns,
al frumuseţii tale,
ştii bine.

Dacă acum e doar frig,
şi e iarnă,
lasă bucuria din tot ce eşti,
să vină cu cea
a împlinirii,
şi-a regăsirii,
uşor, ferice şi la infinit
să se cearnă,
încălzeşte cu trupul
şi gândul din tine,
anotimpul iubirii…
Ia-mă în palmele fericirii tale,
Ca să-ţi spun te iubesc,
şi fără oprire,
cât de mult, te doresc.

Şi acum,
rosteşte odată cu mine,
noi pagini de fericire,
într-o nemărginită iubire,
ca să îţi spun,
ca un cântec uşor şoptit,
povestea noastră,
fără de sfârşit. 

Autor versuri: ADRIAN MELICOVICI

Pentru un o zana de poveste, cu toata dragostea.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

5 responses

  1. Da, complicata treaba asta cu dragostea… Interesanta maniera in care ii spui iubitei cat de importanta este pentru tine…
    Interesanta si atent construita… Si patima, si asezare…
    Te salut, multam de vizita la randu-mi…

    Apreciază

  2. Sonia: mersi mult, te mai astept aici.

    Apreciază

  3. „încălzeşte cu trupul
    şi gândul din tine,
    anotimpul iubirii…
    Ia-mă în palmele fericirii tale,”

    Superb, felicitari!!

    Apreciază

  4. Nety Dinu: ms mult😉

    Apreciază

