RSS Feed

In numele iubirii

Într-o zi, mă voi aşterne
la temelia gândurilor tale,
ca să te înţeleg
în timpul nostru infinit.
Şi poate că măcar atunci,
tu, vis nemuritor,
îmi vei spune cu şoaptele tale:
În viaţa mea, bine ai venit…

Păşim pe urmele dorinţelor noastre,
neobosiţi, nerăbdători,
atraşi din nou de speranţă,
ca-n existenţa ta şi-a mea,
de atâtea ori.

În cartea nescrisă încă,
a fericirii,
aşternem rândurile clipelor,
de neuitat,
când împreună iar vom rătăci,
mângâindu-ne cu sufletul
şi săruturile,
în numele iubirii.

Autor versuri: Adrian Melicovici
Poezie din viitorul volum personal de versuri, COLŢ DE CER

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

6 responses

  1. Bun gasitul, Adi… Felicitari, duioasa poezie… Imi place nespus. Sa fii ferice…

    Apreciază

  2. Andreiirina: ooops, de la Soniarauss te-ai intors la numele real. Mersi mult si bine ai revenit. Pe de alta parte, e bine sa stii ca moderarea comentariilor este valabila doar acum, urmatoarele tale comenturi vor intra direct. Te poop si ms inca o data.

    Apreciază

  3. DARUL DIVIN ESTI TU ! Acum e timpul marii regasiri,
    Nemarginit sa fii legenda marilor iubiri,
    Dar stiu si vad ca-n timpul de acum ,
    Raman pribeag , tremurator in al tau drum,
    E clipa cand traiesc destin ascuns ,
    Iar ceasul cand in suflet primesc un raspuns,
    Asa e vrerea timpurilor toate,
    Launtric, dragostea e in dorinti visate .
    E o vointa ca-n orice dimineata
    Sa fii iubirea mea , numai prefata ,
    Sa te sarut , caci tu insemni doar viata .
    Aievea te-ai oprit sa te ador ,
    Nicicand n-am mai simtit asa un dor ,
    Darul divin esti tu , frumoasa si sublima ,
    Renasc in sufletul si zi tot mai senina ,
    Acum simt sete de-al tau chip , stea divina !

    Apreciază

  4. O stea divina: bravo Alessa( Florenta), superbe versuri si sensibile, mersi mult, kiss.

    Apreciază

  5. Dragul meu Ady ..este poezia scrisa de tine in Decembrie 2009..nu-i meritul meu , eu doar am gasit-o ratacita .kiss :*

    Apreciază

  6. Al3ssa: stiu puiule, am recunoscut doar atat, recunosc: ” DARUL DIVIN ESTI TU ! Acum e timpul marii regasiri,
    Nemarginit sa fii legenda marilor iubiri,
    Dar stiu si vad ca-n timpul de acum ,
    Raman pribeag , tremurator in al tau drum,”. Am peste 1000 de poezii, as fi genial sa mi le amintesc pe toate integral. Poezia era dedicata cuiva. Cuiva…hai ca m-ai facut sa caut prin documente, e mult mai ampla, aia e doar un fragment, uitasem…multe lucruri ratacesc, prin viata noastra si mai ales prin inima noastra. De aia uneori devenim confuzi si dupa ce ni se spune in fata direct ” te iubesc”, ranim pe altii fara sa ne dam seama. Din fericire, tu esti o zana de poveste, deci nu ai cum sa ma ranesti. Stai foarte bine acolo unde te afli si mai mult decat atat.

    Apreciază

