RSS Feed

Sub soarele timpului

Sub soarele timpului

Mă aşez cu privirea spre un chip
rece şi etern mângâindu-mă,
ca o rază de soare sosit
dinspre adâncul sufletului,
încălzind tot ce e-n mine,
nemărginit.

Picături de speranţă au năvălit,
inundând aievea ca o fericire
neatinsă,
Iar noaptea mea,
cândva albastră şi necuprinsă,
a rămas totuşi neînvinsă.

Mă întorc în lumea ce o ştiu,
şi mă mir:
nimic nu mai pare pustiu.
Esenţa vieţii respiră prin mine,
adânc şi semeaţă,
ca un castel de vise,
de-acum infinite,
prin gânduri cândva nedrept interzise:
ce bine…au fost regăsite.

Ea simte cum îi cuprind obrajii
cu palmele desenate în dorinţă,
zâmbeşte şi-mi cere un ultim sărut,
şi tăcut,
o simt ca niciodată până azi,
în soarele timpului,
şi-ntreaga fiinţă…

Autor: Adrian Melicovici
4 februarie, 2011.
Poezie din viitorul album de versuri proprii, COLŢ DE CER.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

15 responses

  1. Touche!

    Apreciază

  2. Oana: ms ms 🙂 KISS!!!

    Apreciază

  3. Picaturile de speranta au ajuns si pe la mine, mi-au aratat acel soare etern despre care atat de frumos ai scris. 🙂

    Apreciază

  4. Shayna: atunci nu pot decat sa fiu putin mai fericit si ptr tine.

    Apreciază

  5. Eu ti-am dat votul de care mai aveai nevoie pe Polimedia, dar am karma pe minus si nu pot comenta. Am facut-o cu mare drag.

    Apreciază

  6. Shayna: in chip neasteptat, cu mare drag te citesc si aici si pe blog. Iti multumesc din tot sufletul. Ai tu ceva aparte, inca nu deslusesc. In fine…Cat despre Karma, e suficient sa votezi de vreo 30 de ori si ajungi pe plus apoi bagi vreo 5 comentarii ( e 2 pct karma un coment acolo) si gata…eu am avut minus 12 milioane, toata lumea ma dadea „eliminat” insa…eu nu pierd niciodata. Repet, cu mare drag te mai astept aici.

    Apreciază

  7. Iti multumesc mult si eu, acum am vazut ce ai facut pe Polimedia. 😛

    Apreciază

  8. Shayna: cmp. 🙂 Kiss. Ia-o ca pe o forma de respect inainte de toate…

    Apreciază

  9. Am mai venit inca o data sa iti multumesc, pentru ca ajutorul tau a fost nepretuit. Probabil pentru ca mi s-a publicat articolul am iarasi karma pozitiva. Eu nu prea stiu inca multe despre toate acestea, dar am sa ma lamuresc in timp. O sa incerc sa nu mai fac nici greseli, desi nu garantez ca am sa si reusesc.
    O seara minunata iti doresc! 🙂

    Apreciază

  10. Shayna: incearca sa nu faci exces de propuneri de pe blogul tau: maxim 2 intr-o luna, citeste regulamentul atenta. Kiss a doua oara. La fel si tu sa ai o seara frumoasa. 🙂

    Apreciază

  11. Îţi aduc în dar o poezie de-a lui Radu Gyr, care îmi este atât de dragă…

    “N-ai dezmierda de n-ai ştii să blestemi.
    Surâd numai acei care suspină.
    Azi n-ai iubi de n-ar fi fost să gemi,
    de n-ai fi plâns, n-ai duce-n ochi lumină.

    Şi dacă singur rana nu-ţi legai,
    cu mâna ta n-ai unge răni străine.
    N-ai jindui după frânturi de rai,
    de n-ai purta un strop de iad în tine.

    Că nu te-nalţi din praf, dacă nu cazi
    cu fruntea jos, în pulberea amară.
    Şi dacă-nvii în cântecul de azi
    e că mureai în lacrima de-aseară”.

    Apreciază

  12. Camelia: oooo, multumesc mult, intr-adevar superba poezia. Sa ai o seara superba, Cami.

    Apreciază

  13. „Mă întorc în lumea ce o ştiu şi mă mir”….ai scris.

    Îţi doresc ca uimirii să nu îi pălească niciodată farmecul de seducţie şi etern să îl aibă asupra ta…pentru că de i se întâmplă să pălească ne-am pierdut puterea de înţelegere a adâncurilor din noi; acceptăm că unele lucruri sunt date odată pentru totdeauna…şi ne piere extazul căutărilor în noi înşine…şi în alţii.Uimeşte-te …şi mai presus de toate, minunează-te! A te minuna e diadema ce o poartă uimirea…e freamătul pe care îl simţi atât de viu şi care te face să pătrunzi abisuri.

    Şi tu mi-ai făcut, la rându-ţi, un dar…mi-ai pus povestea în Fain polimedia…e o poveste pe care o iubesc tare…e despre dragoste. Îţi mulţumesc.

    Apreciază

  14. Cami: placerea a fost de partea mea. Te mai astept cu drag aici.

    Apreciază

  15. Pingback: Meditaţie pentru datoriile karmice

