RSS Feed

Sperantele din vis

Sperantele din vis
  
Si daca viata va curma sperantele-mi desarte
O sa traiesc in alte vieti, caci totul se desparte
Si daca sufletul e trist si linistea adanca
Atunci privesc spre cer si-mi spun ca inima mi-e stanca
Si daca toti am suferi pentru o clipa doar
Restul de clipe s-ar uni si poate nu-n zadar
Aud un strigat imprejur, destinul ma cuprinde
As vrea sa pot sopti usor cum sufletul se-aprinde
Si daca flori la infinit as mirosi tot timpul
Poate ca cine stie, doar, se schimba anotimpul
Si daca stelele cu mii s-ar pravali spre mine
Le-as strange toate-n gandul meu, ca pe mii de suspine
 
 Sperantele traiesc si mor si viata e un dar
As vrea sa le reinviu de-acum, pentru o secunda doar
Ma uit la mine si imi spun, ce lupta-n al meu gand
Si-apoi privesc din nou spre cer in cuget iar oftand
Ce liniste…e seara iar, si tot vad o lumina
Ma reazem de sperante acum,copacului tulpina.
Cascade de simtiri revin, dupa un ultim vis
Ma-ntorc in timp si-n viitor: ce-a fost si ce-i de zis?
Nu vreau sa vad iar suferinti pe chipuri chiar straine
Vreau zambete si dulci dorinti, c-asa ma simt eu bine.
Compusa pe 20 ianuarie 2009
Autor Adrian Melicovici
About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

2 responses

  1. Ce bine este cand pana si in vis ai sperante. Sau poate speranta e chiar Visul… 🙂 Frumoase poezii, imi face mare placere sa le citesc.

    Apreciază

  2. Shayna: si mie imi face mare placere sa iti citesc comentariile. De fapt imi face placere sa comunic cu tine de cand ai dat primul „like” la o poezie de a mea, de pe agregatorul cica.ro. Ai zice ca erai asteptata… 😉

    Apreciază

