RSS Feed

Suspinul pamantului

Câteodată,
mi se pare că centrul acestei lumi
e doar în inima mea.

Câteodată,
ca şi-altădată,
ca şi oricând,
mi se pare că mâinile
şi privirile
şi gândurile
odată cu timpul meu
în loc vor sta.

O,dacă aţi şti
câte inimi sunt centrul acestei lumi,
câte gânduri,
şi câte priviri,
unde timpul stă în loc
mai deloc

nu v-aţi mira.

Ne suspină trecuturi
ne suspină începuturi
ne suspină prin vise
prin cuvinte,
prin simţiri,
nenumărate alte trăiri,

şi regăsirii,
la noul ceas al legământului,
căci pretutindeni în lume
ne cheamă
pe mine,
pe voi,
pe noi toţi,
SUSPINUL PĂMÂNTULUI.

Autor: Adrian Melicovici, septembrie 2009, reactualizata in 6 februarie 2011.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

22 responses

  1. Frumoase poezii. Fie ca muza sa fiee in continuare de partea ta .

    Apreciază

  2. _1dreamer_ : bun venit si aici. Multumesc ptr apreciere si urare. Te mai astept.

    Apreciază

  3. Suspinam uneori traind si simtind, suspinam visand. Sunt uneori suspine de dor, alteori ( fara sa vrem asta) sunt doar de durere.
    In centrul inimii mele se afla Iubirea, in centrul acestei lumi se afla inima mea. Cat de mare poate sa fie el, oare, ca sa o cuprinda? 🙂

    Apreciază

  4. Shayna: suficient de mare ca sa se poata afla la capatul cautarilor altora…Inima ta, e un univers al trairilor iar lumea esti tu, prin tine insati, suflet frumos.

    Apreciază

  5. Multumesc! 😉 Nu mai spun pentru ce, pentru ca…se vede! 😛

    Apreciază

  6. Un superb poem.Felicitări!

    Apreciază

  7. Intre ochi si infinit: bun venit aici, multumesc ptr aprecieri.

    Apreciază

  8. Am să fiu cel mai exigent critic literar. Altfel nu m-aş numi prieten.
    Mă bucur pentru tine şi poezia ta. Aştept un volum cât mai iute.
    :)) Poate ne vedem azi!

    Apreciază

  9. Cristi Iordache: mersi, asa si trebuie. Volumul va mai astepta ptr ca am o idee in cap si ptr idee trebuiesc bani.

    Apreciază

  10. Pingback: SLUJ PREZIDENŢIAL | Madi şi Onu Blog

  11. […]”mi se pare” . Toti suntem unici si fiecare suntem centrul unei lumii . Deci sigur !
    Frumos spus .

    Apreciază

  12. Schtiel: ms ptr cuvintele tale. Te mai astept aici. 😉

    Apreciază

  13. Pingback: REDIVIVUS | Madi şi Onu Blog

  14. Iti urmaresc blogul de ceva timp. Pana acuma n-am comentat, dar acuma n-am putut sa ma abtin si sa nu las un comentariu.
    Este o poezie excelenta 😉

    Apreciază

  15. FreoSeoDesign: multumesc mult. Sper ca o sa iti placa si asta: https://melicovici.wordpress.com/2011/01/27/poveste-fara-de-sfarsit/ 🙂
    O seara super sa ai!

    Apreciază

  16. frumos…te joci frumos cu „spusele/nespusele”…un mesaj superb, ma-nclin maestre !

    Apreciază

  17. Pingback: Miscuit utile dulci « schtiel

  18. Sorina David: „maestre”? Eu sunt Ady, Sorina. Ms mult ptr cuvinte si apreciere.

    Apreciază

  19. OK…fie…maestre Ady.. 🙂

    Apreciază

  20. Sorinadavid: esti simpatica, aia cu maestre e prea mult ptr mine si culmea e ca nu esti singura care imi zice asa. 🙂

    Apreciază

  21. Centrul acestei lumi este un pic mai la dreapta , in inima mea !
    Mizati pe ciocolata!

    Apreciază

  22. Omul cu ciocolata: ok, nu am nicio indoiala 🙂

    Apreciază

