RSS Feed

Calca peste privirea mea

” Nu te uita unde simţi
că nu mai eşti dorită…
Ascultă,
dorinţi,
în clipe când inima
te minţi
că ţi-e pustiită.

Eu sunt aici şi te sorb,
aievea cu ce-i mai frumos,
în sufletul meu
şi-n mângâierile din vis,
ce şoaptele nopţii
din primăvara inimii tale,
ţi-au prezis.

Chemarea mea te pătrunde,
ca o adiere de fericire,
iar în viaţa surâsului tău,
emană cu forţa iubirii,
o dulce sclipire.

Nu ştii nici acum cine sunt,
deci calcă peste privirea mea
ca să te înţeleg,
când te voi picta,
cu mâinile mele atingându-ţi
fiecare culoare din fierbintele trup.
Atunci singur am să mă rup,
din roua ierbii flămânde
de frumuseţea ta.

Vezi?
Noaptea e zi,
şi ziua e noapte,
şi-n anotimpul fiorului nostru,
se scutură peste atingerile noastre
infinitele şoapte…
Vino,
ştii că de mult aşteptăm,
doar în doi,
magice nopţi,
sculptate din sărutările mii…”

Şi ea asculta ce îi spune,
făcându-se toată mister,
apoi, privind mai atentă,
la glasul fără nume,
rosti ,
privind sus, spre albastrul cer:

” Nici măcar nu ştii
cum mă cheamă,
minţi şi tu ca ultimul
ce m-a părăsit,
iar necuprinsul dorinţelor mele,
a ostenit să mai creadă…
minciuni şi cuvinte goale,
rostite la nesfârşit.”.

El nu renunţa să o dorească
şi rosti doar aşa:
” Când vei strivi privirea
de care ţi-am vorbit,
ai să-nţelegi,
că fiecare nouă clipă,
în viaţa ta e răsărit,
şi astfel, nu mă vei uita”.

Autor versuri: Adrian Melicovici
Poem din viitorul volum de versuri, COLŢ DE CER. Februarie 2011.

E un videoclip tare frumos, preluare Youtube. Vizualizare şi audiţie plăcută tuturor.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

11 responses

  1. Pingback: MIRACOLUL SCHENGHEN | Madi şi Onu Blog

  2. Frumoasa! Si melodia la fel.

    Apreciază

  3. Shayna: saru’ mana ptr aprecieri. O zi frumoasa in continuare sa ai. 😉

    Apreciază

  4. Poezia e absolut superba. Mult succes cu volumul de versuri.

    Apreciază

  5. Olgatoma: multumesc, te mai astept aici. 😉

    Apreciază

  6. „Îţi sunt culoare a mântuire; cea mai adâncă pentru că te pătrund până în abis şi te străbat fără de piedici în cale-mi în transparenţa-mi absolutului de diamant…şi îţi sunt solemnitate a alb când te înalţ prin mine spre încotro-ul imensităţii cerului din tine şi din fiinţa mea…sunt nemărginirea ta…şi setea ta de şoapta sufletului meu ce şi-a găsit în tine lăcaşul nemuririi. Şi în lăuntru-ţi sunt albastru.
    Soarbe-mă”!

    Aşa ţi-ar răspunde, şi ţi-ar mai spune că nu există decât o clipă…fiecare clipă…trăieşte-i veşnicia! Dorinţei de ea.
    Puterea cuvintelor dragostei…frumos îi cuvânţi, Adrian.

    Apreciază

  7. Camelia: Frumos ” te sorb”, Cami, cu comentariul tau special cu tot. 😉 O seara deosebita sa ai.

    Apreciază

  8. poezii de dragoste? în zilele noastre de criză?
    mulţumesc, mi-ai readus aminte că mai suntem şi inimi, nu doar spaime iraţionale.
    cred că dacă ai găsi pe cineva care să-ţi cânte versurile, ar fi o delectare supremă – spectacol de vers muzical şi muzică.
    spor-t la treabă şi bucură-te de primăvară că ghioceii aceia o prevestesc, deşi meteorologii ne vorbesc de rău.
    🙂

    Apreciază

  9. Eumiealmeu: mersi, aprecieri neasteptate din p ta ptr mine. Superweekend sa ai! 😉

    Apreciază

  10. V: bun venit aici. Toti visam, intr-un fel sau altul…

    Apreciază

