RSS Feed

Super videoclipul de weekend- Jean Michel Jarre

Va ofer dragi prieteni acum partea intai din albumul lansat pe „orbita” minunilor muzicale la jumatatea anilor ’70. Compozitorul si marele muzician Jean Michel Jarre e inca tanar as spune si continua sa faca ocolul lumii cu minunatele sale creatii in ale muzicii electronice. Vizualizare placuta. O preluare Youtube.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

8 responses

  1. Cami: te pup, am ascultat absolut TOT ce implica numele lui Jarre. Ms mult inca o data. 😉

    Apreciază

  2. ELIAN GHEORGHE BACILA URECHIATU

    foarte frumos.ASCULT DE 30 DE ANI SI SUNT FOARTE INFORMAT DESPRE TOT CE TINE DE FENOMENUL SI PRIETENUL MEU JEAN MICHEL JARRE PE CARE-L CUNOSC PERSONAL DIN 2008.INTALNIREA A FOST ISTORICA AM FACUT POZE AM POVESTIT AM FOST LA JEAN MICHEL CU NISTE CADOURI SPECIALE A FOST NEMAIPOMENIT.AM VAZUT NORMAL SI AMBELE LUI CONCERTE FASCINANTE DIN BUCURESTI,JEAN MICHEL FACE PARTE DIN FAMILIA MEA ESTE UN MEMBRU DE FAMILIE.

    Apreciază

  3. Bun venit d-le Bacila pe aceasta pagina. Ma bucur ca va place Jarre. Voi incerca sa-l aduc la Targoviste. Va mai astept aici. Cu stima. 😉

    Apreciază

  4. ELIAN GHEORGHE BACILA URECHIATU

    MERCI DOMNULE(A) MELICOVICI.Sa speram ca asa v-a fi.JEAN MICHEL isi tine promosiunile si v-a venii si a 3-a oara in Romania probabil acum in 2011.Visez de zeci de ani la un concert JEAN MICHEL JARRE in fata CASEI POPORULUI.Mi se pare geniala si ideea cu Targoviste.E un oras frumos cu oameni prietenosi.In anul 1994 am facut prima mea practica geologica la Targoviste.A fost nemaipomenit.

    Apreciază

  5. ELIAN GHEORGHE BACILA URECHIATU

    SALUT ADRIAN.SA AI O PRIMAVARA FRUMOASA.

    Apreciază

  6. Elian Gheorghe Bacila: multumesc mult, la fel iti doresc. 😉

    Apreciază

