RSS Feed

In alta speranta si-n alt rasarit

Posted on

Iubire, iubire, în vis te-am avut,
Ca pe un dor aievea, etern,
E noaptea luminii când, renăscut,
În aprigi dorinţi, un suflet aştern.

A fost de ajuns o clipă din zi,
Ca să aştept nerăbdarea trăirii,
În visuri fierbinţi să pot rătăci,
La ceasul atingerii şi nemuririi.

Pribeag pe tărâmul vieţii de-acum,
Îţi spun te iubesc şi las şoapta uşor,
Să te cuprindă în al meu drum,
Din setea nemărginitului dor.

Chipul tău,lacrimi de azi, nu mai are,
Eşti toată surâs şi chip ce-mi dă veste
Că eşti infinit singura floare,
Ce o doresc în noua poveste.

” Te-aştept şi nu eşti cum nici nu voi fi,
Şi-acum îmi spui că mă vei iubi, ce să spun,
Deschide ochii, şi atât vreau să ştii:
Durerile trec, amintirile însă…rămân.

Ai cucerit doar o lume a ta,
Şi m-ai uitat ca pe-o veştedă floare,
Încerci să întrebi cât voi aştepta?
Îţi spun doar atât: încă mă doare…

Vorbeşte-mi din propria ta fiinţă,
Alungă durerea şi nu mă uita,
Să ies dintre lacrimi şi suferinţă,
De spui sunt al tău şi eu sunt a ta”.

Şi astfel, băteau iar două inimi în noapte,
Povestea din vis continuă azi, negreşit,
Săruturi, atingeri, cuvinte şi şoapte,
În altă speranţă şi-n alt răsărit.

Autor versuri ADRIAN MELICOVICI

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

6 responses

  1. O poezie absolut impresionanta , am ramas fara grai .Mi-a placut extrem de mult , dupa parerea mea nu mai trebuie revizuita , ea reuseste sa scoata la iveala sensibilitatea unui suflet frumos ca al tau , versurile minunate ajung fara indoiala la inimile cititorilor .Sa ne traiesti maestre .Cu stima .

    Apreciază

  2. Al3ssa: auzi simpatico, lasa textele astea joviale. ms mult ptr coment. Suntem amici f buni, ai uitat” maestre, pfuai. Kiss.

    Apreciază

  3. „Şi astfel, băteau iar două inimi în noapte,”
    ………………………………………………..
    „În altă speranţă şi-n alt răsărit.”

    Frumos!

    Apreciază

  4. Nety: ms frumos ptr apreciere. 😉

    Apreciază

  5. Frumoasa poezie, Mel. Dar deja nu ma mai mir, m-am obisnuit sa imi placa ceea ce scrii. 😉

    Apreciază

  6. Shayna: mda, saru mana ptr apreciere. O sa vin si pe la tine in „vizita” dar am ceva treaba momentan, sa nu te superi, ok? Si mie imi place blogul tau, e super. 😉

    Apreciază

