RSS Feed

Tacerea noptii e lina

Posted on

Privesc către cer şi-aleg,
Un altul de ganduri şi stele,
Aşa mă cunosc, reculeg,
Călătorind în astral printre ele.

Văd patimi şi văd dorinţi,
Chem aprig spre mine iubirea,
În vise şi simţuri fierbinţi,
Doar eu şi apoi regăsirea.

E întuneric şi noapte,
Dar bolta e înstelată,
Ascult sărutări, ascult şoapte,
Şi viaţa mi-e luminată.

Nu se aude nimic,
Doar cerul vorbeşte cu mine,
Cad şi din nou mă ridic,
Căci liniştea îmi face bine.

E cântecul inimii iar,
Ascult un refren drag, de suflet,
Să simţi, să doreşti e un dar,
Vibraţii şi vorbe în cuget.

Tăcerea nopţii e lină,
Şi cântă odată cu mine,
În foc de chemări şi lumină,
Sclipiri de chemări către tine.

Suntem aici, amândoi,
Privind îndelung către noapte,
Iar ochii îi ţinem închişi,
Prin sărutări şi prin şoapte.

Acum ne-aşezăm împreună,
La masa cuvintelor mute,
Şi hrana din suflet e bună,
Căci ne iubim pe tăcute.

Nimeni nu e ca noi,
Doar cerul se află mai sus,
Văd chipuri în stele şi voi,
Vedeţi ce-i tăcut şi nespus.

Aşa cugetau inimi calde
Strângând alt buchet de sclipiri
Petale schimbate-n smaralde
Şi clipe de vis în trăiri.

Tăcerea nopţii e lină,
Şi dacă vrei, poţi s-asculţi,
Privind către forţa divină
Noi doi şi poate mai multi!

Autor versuri ADRIAN MELICOVICI
Atentie, poezia este sub incidenta drepturilor de autor şi parte din viitorul meu volum de versuri, COLŢ DE CER.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

10 responses

  1. Acum ne-aşezăm împreună,
    La masa cuvintelor mute,
    Şi hrana din suflet e bună,
    Căci ne iubim pe tăcute.

    Mi-a placut strofa aceasta si trairile atat de proaspete, ca la 20 de ani, vorba cantecului.Iubirea nu cunoaste varsta.

    Apreciază

  2. Maria Postu: asa este, iubirea este eterna si iti multumesc mult pentru apreciere. Cu drag. 😉

    Apreciază

  3. Pingback: Alergator de cursa lunga « lunapatrata

  4. Pingback: Realitate « schtiel

  5. Frumos! Foarte frumos! 🙂

    Apreciază

  6. Pingback: Am nevoie să aud ceea ce inima ta spune despre mine « Gabriela Elena

  7. mel, las semn de citire şi apreciere. nu comentez, pentru că frumosul nu poate fi comentat, doar apreciat. 🙂

    Apreciază

  8. Pingback: Spune-mi cine esti… « lunapatrata

  9. Psipsina: multumesc ptr semnul tau de apreciere, gand bun iti trimit. 😉

    Apreciază

  10. Shayna: tu mereu ai aprecieri ptr mine. Unii critici insa, renumiti dealtfel, ma cam sperie. Dar ma si ambitioneaza. 😉

    Apreciază

