RSS Feed

Frumusetea la…patrat

Posted on

 Uneori, minunile sunt ascunse de-a dreptul şi astăzi o să scriu despre o autoare care îşi zice Shayna şi postează cu regularitate de la începutul acestui an. Mai întâi, micuţa de 1,62 a pătruns cu forţă în preferinţele multor cititori, vorbindu-ne aparte despre ” casa de hârtie”.  Din acea zi, s-a trezit matinală şi a început să încânte cu repeziciune atrăgând comentarii ale curioşilor, ba chiar fiind evidenţiată pe platforma wordpress într-o creştere de vizualizări cum probabil că nici nu visa.

Eu i-am văzut blogul prima dată atunci cînd am propagat pe un aşa zis agregator  ( cica.ro- e modest nu va repeziti pe el) poemul scris de mine, „O singură inimă.” A fost totodată şi prima ei vizualizare pe aici, printr-un simplu ” like” acordat. Mai departe, aş putea spune că misterioasa bloggeriţă nu s-a străduit prea mult să ne arate talentul care constă în acela de a se pricepe să ne povestească ori să ne scrie despre lucruri frumoase. Ştiţi că nu am obiceiul să scriu prea des, sau chiar deloc despre un anumit blog. Dar pagina fetei, intitulată nonconformist şi totodată plăcut Luna pătrată aş spune că merită din plin câteva cuvinte de apreciere.

Iar cine ajunge pe blogul ei, deja ştie ce are de făcut:  adică „o citeşti, îi vorbeşti şi-i scrii, o compui şi recompui din gânduri cu colţuri de stea.” Mai departe, îţi faci cafeaua sau ce serveşti tu, cititorule, oricine ai fi şi intri să vezi încă de la prima oră ce a mai scris distinsa noastră amică. O femeie tânără şi ambiţioasă, se dă ea de gol fără să o spună vreodată, care postează mereu cu câte o fotografie sugestivă ori un clip simpatic. Shayna nu se fereşte să ne ducă în Ispită apoi să ne încânte cu citate şi cuvinte pline de tâlc tranzitându-ne cu îndemânare prin „Arta Dragostei.”

Se duce la somn devreme pentru ca odată cu răsăritul să se aşeze în faţa computerului, cu noi postări şi idei de a ne spune nouă tuturor că de fapt, nu e deloc o ” misterioasă” ci mai degrabă un suflet curat ascuns în spatele unei vieţi, care caută ” aşteptând” ceea ce „nimeni nu poate oferi deocamdată. ” Boom-ul de trafic l-a avut odată cu postarea pe Fain şi de atunci, este încântătoare, vorbăreaţă, populară, uneori discret ironică dar de cele mai multe ori într-un stil aparte reuşeşte să câştige încet şi sigur un pariu parcă pus cu ea însăşi.

Are un rafinament uşor de citit mai ales când luna devine ” pătrată” şi o artă a dialogului, cel puţin online, descoperind o lume în care universul din sufletul ei este darnic faţă de cei care ştiu să păşească dincolo de cuvintele ei. Are mereu ceva de comentat şi de spus iar sutele de vizitatori care au păşit pragul ” căsuţei” sale virtuale, au creat poate fără să îşi dea seama un fel de ” club” al unui astru de sex feminin care emană odată cu cel de pe bolta cerească un cuvânt la fel de simplu deci magic: viaţă.

Nu e o scriitoare celebră şi nici măcar o vedetă de can-can. Este o femeie tânără şi căutând între propriile gânduri, astăzi mult mai aşezate după ce prin propriile ei articole şi-a găsit câteva răspunsuri. Nici măcar nu e nevoie să-i ştim adevăraratul nume. Nici măcar nu e nevoie să-i vedem fotografia cu un chip încă nevăzut de mulţi dintre cititori. Tot ce avem de făcut este să-i citim, cei care avem curiozitatea, cuvintele aşternute şi la final, să ne bucurăm de superba simplitate a fetei, pe care acum o denumesc, la fel de simplu FRUMUSEŢEA LA PĂTRAT.

Şi pentru că am înţeles eu că-i place trupa de mai jos, o să-i ofer în dar atât ei cât şi cititorilor un videoclip pe măsură. Shayna poate că nu este doamna în negru, dar chiar dacă ar fi, sub veşmintele aparenţelor se află lumina unei femei deosebite, cu siguranţă.
Vizualizare plăcută, preluare Youtube:

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

7 responses

  1. Pppffuuu! Pppffuuu! M-ai lasat fara cuvinte, Mel, le-am pierdut, le-am ratacit… Ma intorc atunci cand le gasesc. Multumesc mult de tot. 🙂

    Apreciază

  2. Shayna: poti sa iti pierzi cuvintele, desi e greu de crezut, dar sufletul tau nu poate fi pierdut, caci este unul special si foarte frumos. 😉

    Apreciază

  3. mel, subscriu şi eu. am apărut de puţine luni în comunitatea faină, acolo unde v-am găsit pe voi: pe tine, pe shayna, pe şosetă, pe tudor… şi mi-a plăcut ce am găsit. la shayna deocamdată doar citesc, dar va veni şi ziua scrierii…
    frumoasă descriere, frumos suflet cel care a descris ca şi cel care s-a lăsat descris… 🙂

    Apreciază

  4. Psipsina: multumesc ptr aprecieri dar nu uita: fiecare dintre noi suntem number one, inclusiv tu. Cu drag. 😉

    Apreciază

  5. Mi-am gasit cuvintele, le-am adunat laolalta, le-am pus unele langa altele ca sa le dau sens si am revenit asa cum am promis. Iti multumesc foarte mult, nu stiu de ce ai facut asta dar recunosc faptul ca mi-a picat tare bine. Eu scriu pentru ca imi place, nu am pretentii de mare talentata sau priceputa, stiu doar ca scriu cu sufletul. Daca place cuiva, e cu atat mai bine. Intr-adevar, multa lume vine la mine pe blog, am avut zile cu foarte,foarte multe vizite, asta inseamna ca ma citesc oamenii. In fine, ideea este ca iti multumesc din suflet si promit sa scriu in continuare in acelasi fel in care v-am obisnuit. 🙂
    Stiam eu ca esti un tip super ok. 😉

    Apreciază

  6. Shayna: am facut asta pentru ca imi esti draga din motivele ca imi place viziunea ta si cum scrii si felul tau de a fi. Sper ca am fost suficient de direct, mnoa. In plus, nu oriunde gasesti o luna patrata, nu? Mai ales ca si tu esti o tipa super ok. Asa ca am actionat la impuls si pentru ca imi plac multe din ce zici si scrii.

    Apreciază

  7. Pingback: Film « schtiel

