RSS Feed

Iubirea nu este ideal

Posted on

M-aş rezema de frumuseţea ta
Cu tot ce sunt
Cu tot ce văd
Sorbind din cupa fericirii
Simţind cum mă atingi
În clipa nemuririi.

Şi-apoi, mereu te-aş aştepta,
În viaţa de acum
Şi viitoare,
Să rătăcim îmbălsămaţi,
De ale noastre inimi,
Într-un singur destin,
Când vom rosti cu-acelaşi glas:
Nimic nu ne mai doare.

Iubirea nu este ideal,
Ci doar o existenţă împlinită,
Căci te privesc,
Şi te doresc,
Ca pe un adevăr,
Ce tare mult mi-a lipsit,
Aşa e vorba mea, de azi,
Rostită din întreaga mea fiinţă,
Cât eşti frumoasă ca o conştiinţă.
Eşti un miracol spun acum,
din vremuri care azi apun,
Şi dacă-ţi spun că te culeg,
fără să te rup,
ca pe o floare,
mi-aduc aminte c-aş iubi,
din nou,
când am să te aleg…

Renasc mereu,
Din amintiri ce nu mai dor,
Şi mă tot pierd,
În evantaiul frumuseţii tale,
În timpuri ce ne cheamă
Şi ne vor.

autor: Adrian Melicovici

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

11 responses

  1. Pingback: Dimineti cu ferestre deschise… « lunapatrata

  2. Într-adevăr, iubirea nu e un ideal, însă cu toţii ne dorim chiar dacă nu în mod constant să ne apropiem cât mai mult de perfecţiune. Încercăm de fiecare dată să impresionăm şi să atragem plăcutul şi armonia , tocmai pentru a crea un decor proeminent pe scena teatrului vieţii. Cred că majoritatea dintre noi îşi doreşte să transforme anii în milenii, şi să iubească până dincolo de moarte. Mult succes mai departe!

    Apreciază

  3. Ai dreptate,iubirea nu este un ideal.🙂

    Apreciază

  4. Inceputuri-Timide: bun venitpe pagina mea. Ai inteles f bine poemul si iti multumesc.😉

    Apreciază

  5. Shayna: bun venit micuto din nou. Da, idealul e ca fericirea, nu il putem atinge dar il cautam mereu… multumesc.😉

    Apreciază

  6. Pingback: Lasa-ti viata in pace « Rokssana's Blog

  7. Pingback: Yoggie « schtiel

  8. Pingback: Mircea, lasa-mi karma-n pace! « lunapatrata

  9. Pingback: 18 moduri de a face bani « Rokssana's Blog

  10. Pingback: Electrozi « schtiel

  11. Pingback: Iubire inchisa cu gratii « lunapatrata

