RSS Feed

Off-ul din spatele fiecarui chip

Posted on

Ziua a treia de ” boala”. Privesc anotimpul şi văd extazul. Îmi simt starea şi observ împotriva voinţei mele agonia. Da, e primăvară afară dar şi în multe suflete. În inimile care bat la fiecare secundă a existenţei poate că nu există anotimpuri. Doar speranţă.

Aspiraţii, speranţe, dorinţe, toate devin palide atunci când nu eşti ok. Mereu am avut senzaţia că nu voi depăşi vârsta de 45, 46 de ani. Poate că e doar o închipuire cu miros de patetism însă de câteva zeci de ore respir tot mai greu. Să fie o viroză? Posibil. Să fie un semn? Posibil. Să fie doar o teamă nejustificată? Posibil.
Nu ştiu exact ce anume este dar ceea ce ştiu sigur este că am transpirat aşa, aiurea, scriind aceste câteva rânduri. Mai am o carte de scris şi de publicat, am câteva dorinţe de îndeplinit şi na, nu mă pot mişca în voie. Cine mă cunoaşte observă că postez ceva mai rar ca de obicei.

La urma urmei, cui îi pasă de un simplu individ, cotă infimă a populaţiei terestre? Viaţa merge mai departe, indiferent ce se întâmplă pe acest pământ. Nu contează că de vreo trei nopţi un ” anume” cum sunt eu, de pildă, nu poate dormi de dureri şi gânduri. Nu contează că pentru prima dată în viaţă am vomitat cu sânge. Ceea ce cred că ar putea conta este să încerc să mă întorc la mine însumi. Să le spun celor care aşteaptă câte ceva de la mine că pentru nimic în lume nu o să-i dezamăgesc, oricâtă răbdare ar trebui să aibă.

Aşa-i că unii dintre voi nu ştiaţi de aceste probleme ale mele? Vedeţi, dincolo de orice chip se ascunde câte un ” off” pe care-l păstrează cu străşnicie. Plânge în sufletul său, râde şi zâmbeşte odată cu fiecare nouă speranţă şi până la urmă, totul devine aşteptare. Acum, mă întorc la ceaiurile mele şi mă voi ruga pentru voi, toţi cei care ajungeţi aici, din întâmplare, să nu fiţi niciodată bolnavi. Să fiţi fericiţi.

Eu voi reveni. Curând şi mult mai sănătos. Am învins orice pe lumea asta. În faţa mea, moartea e outsider.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

21 responses

  1. Multa sanatate, Adi! O sa ma rog si eu pentru tine! E tot ce pot face!

    Apreciază

  2. Hei, ce e cu pesimismul asta? Zambeste, totul se rezolva.🙂 Sa stii ca din pacate nu ajuta doar sa te rogi, e nevoie de mult mai mult. Ai grija de tine si sa te faci repede, repede sanatos, da? Am sa vin sa te mai vizitez si sa te intreb ce mai faci.🙂

    Apreciază

  3. Pingback: O plimbare « schtiel

  4. Pingback: Femei, femei…. « lunapatrata

  5. Se pare ca nu ati invins totul pe lumea asta dupa cum reiese din aceasta scriere, cel mult sau cel putin nu ati reusit sa o invingeti pe EA si siti ca niciodata nu veti reusi, de aceea „off-ul” si boala.

    Apreciază

  6. Off… Toate mai sunt cum mai sunt pana la boala…
    Sincer, imi pare rau ca nu esti ok… Dar trebuie sa gandesti pozitiv ca sa te poti ajuta, dincolo de ceaiuri si medicamente. Am observat lipsa ta, chiar daca nu las urme vizibile ca iti trec pragul…
    Alunga gandurile negre, fac sa accentueze starile negative. Crede-ma, stiu ce spun, am trecut prin astfel de clipe de curand, iar de-a lungul timpului de multe ori. Dar m-am agatat cu ultimele puteri de viata, astfel am revenit, am renascut, m-am scuturat de cenusa si am continuat sa merg… Nu e simplu, sunt convinsa ca tu stii bine asta, dar nu esti un om care sa se lase doborat asa de usor…
    Deci, sanatate maxima! Fa-te bine!
    Sonia

    Apreciază

  7. Sonia: multumesc mult, prietena draga.

    Apreciază

  8. Adina: bun venit pe pagina mea. Da, ai dreptate, nu putem invinge totul.😉

    Apreciază

  9. Roksana: multumesc mult.;)

    Apreciază

  10. Shayna: tu tii neaparat sa ma tii apt pentru proiectele ambitioase pe care le am in cap? reusesti, intrucatva, Micuto.🙂

    Apreciază

  11. Fiecare om are filmul vieţii sale. Fiecare film are un anumit scenariu. Fiecare scenariu are tipicul său de gen…drama e singura care spulberă visul unei realităţi. Chiar dacă viaţa îşi derulează uneori filmul într-un decor alb negru, veţi observa că soarele va răsari mai devreme sau mai târziu şi pe strada dumneavoastră. Multă sănătate vă doresc!

    Apreciază

  12. Inceputuri -timide> multumesc pentru comentariul de bun simt si sincer sa fiu, destul de incurajator.😉

    Apreciază

  13. Nety: multumesc mult, Nety.😉

    Apreciază

  14. Pingback: Off-ul din spatele fiecarui chip (via Melicovici.ro) | Ado Feck

  15. Numai bine iti doresc ! Sa revezi lumea cu sperante si perspective😉 !

    Apreciază

  16. Moi: si tie la fel iti doresc si te mai astept cu drag pe aici.😉

    Apreciază

  17. :)) Foarte fain spus „moartea e outsider” – sa inteleg asadar ca esti cap de serie :P:P

    Apreciază

  18. Imi pare sincer rau ca nu esti ok, sper ca ai ajuns la un medic.Ai grija cu stomacul, cand apare voma cu sange nu e de gluma, regim drastic.Toti avem momente de panica interioara cand apare starea de boala si cand mai e si primavara afara se combina cu astenia probabil , si totul se amplifica..insa am incredere ca poti depasi starea .Multa, multa sanatate si ai grija de tine!

    Apreciază

  19. Lumy: multumesc din suflet, da, am ajuns la medic si lefter dupa ce am calcat pragul unei farmacii. Sper sa fie ok peste putin timp. Te pup, inca o data multumesc.😉

    Apreciază

  20. Satirikon: daca nu eram „cap de serie” ma curatam de mult, cred.

    Apreciază

