RSS Feed

Daca primavara ar avea lacrimi


Daca aş privi răsăritul
cu ochii inimii,
m-aş rătăci în sufletul tău,
ca să-ţi culeg lacrimile…

Şi dacă primăvara ar avea lacrimi,
le-aş transforma în iubire.
Lasă-mă să te caut în infinit,
Ca pe un colţ de fericire.
Dacă dragostea ar plânge,
aş sorbi roua obrajilor tăi,
ca pe o licoare,
ademenitoare,
îmbătându-mă de frumuseţea ta,
să pleci din vitrina inimii mele,
nu te-aş mai lăsa.

Lasă paginile vieţii,
de până acum,
vino în clipa noastră,
să te am aici,
în soarele dimineţii,
după singurătăţile alungate,
în cea din urmă noapte albastră.

Ia-mă în dorurile tale,
Ca pe un gând nemărginit.
Nu plânge sub razele astrului etern,
căci tu eşti soarele din tot ce-aş fi,
arzi ca un foc şi printre flăcări mă cern…

Vino…
Clepsidra vieţii nu ne lasă,
plânge şi ea uşor,
cu nisip de lacrimi,
parcă în neuitare e rămasă…
Dacă primăvara ar avea lacrimi,
ţi-aş face brăţară de vise împlinite,
din infinitul meu dor.
Şi dacă primăvara ar mai avea lacrimi,
ţi-aş face o floare de colţ,
şi ţi-aş aşeza-o în părul pe care,
l-aş alinta cu mângâierile mele,
ca să te duc mai apoi,
departe de clipele grele…
Dacă anotimpurile ar avea toate lacrimi,
Le-aş transforma în râul vieţii.
Apoi te-aş fura din tristeţe,
ca să îţi dăruiesc surâs.

Iar plângi?
Uite…promite-mi că vom strânge împreună,
toate lacrimile, după ce citeşti,
al meu vers,
şi întoarce-te spre noi doi,
să fim cei mai fericiţi,
din acest univers.

Dacă primăvara ar avea lacrimi,
le-am transforma amândoi în iubire.
Deci vino…
În viaţa mea,
Şi în cea mai frumoasă trăire.

Autor Adrian Melicovici
( din volumul de poezie COLŢ DE CER)

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

16 responses

  1. Duioase tanguiri versurile tale… Frumos mai plang primaverile tale…
    Sa fii iubit, meriti…

    Apreciază

  2. Sonia: si tu sa fii iubita, multumesc mult.😉

    Apreciază

  3. frumoase dorinte,trairi…superb..

    Apreciază

  4. Rokssana: trairile, dorintele, visurile, nu trebuiesc niciodata indepartate din sufletul nostru. Multumesc.😉

    Apreciază

  5. Pingback: Maier « schtiel

  6. multă sensibilitate
    cald şi captivant pentru femeia pe care o iubeşti
    felicitări!

    Apreciază

  7. Nu sunt foarte talentata in ale scrisului. Mi-aduc aminte ca eram terorizata de cate ori aveam de facut cate o compunere . Insa imi plac poeziile , si in special cele de dragoste, romantice . Versurile tale sunt minunate si n-ar avea nici un sens sa ma apuc acum si aici sa te citez . Trebuie sa pastram visele vii in sufletele noastre . Si trebuie sa credem ca Universul ne va ajuta sa ducem la indeplinire macar o parte din ele . Iti multumesc ca m-ai primit printre prietenii tai . O seara minunata !

    Apreciază

  8. Multumesc mult, Cristi ( Cetate)😛 Dar eu am scris cam ce femeie as iubi, nu ca si exista. In fine, o fi existand si nu stiu eu :)) Cele bune.

    Apreciază

  9. Simona Molnar: frumos mi-ai scris, o seara minunata si tie!😉

    Apreciază

  10. vezi ca nu te-am uitat…superbe versuri….pupici cu lipici

    Apreciază

  11. vezi ca nu te-am uitat…superbe versuri…pupici cu lipici!!!

    Apreciază

  12. Aggelikh Aurelia: kisss kisss kisss :* de la mine pupici cu sclipici😛

    Apreciază

  13. Frumoase emotii in versuri tu scrii : primavara sufletului meu .

    Apreciază

  14. Laura: multumesc Laura, pupici, mereu imi comentezi si ma apreciezi.Ma simt onorat.😉

    Apreciază

  15. Cu mare placere , meriti toate complimentele .

    Apreciază

