RSS Feed

Zborul pasarii maiastre

Posted on

.ZBORUL PASARII MAIASTRE

Îţi aud lacrimile peste clipa de-acum.

Îţi trăiesc surâsul din petalele iubirii.

Îţi sorb nectarul frumuseţii din inima ta.

Îţi repet neîncetat, după clipa despărţirii:

Zboară frumos, din noaptea castă,

Ca un gând fierbinte,doar de vei vrea.

Şi nu te opri din bucuria existenţei tale.

Poate că am să zbor şi eu, spre alte zări,

Acolo unde doar tu mă vei şti, auzindu-mi suspinul,

Şi-n glasul eternelor chemări,

Vei da norii la o parte şi vei aduce seninul.

Aripi de înger şi aripi de vis, bătând aprig,

Şi libere ca o fericire,

Îmi sunt de acum un tărâm interzis,

Dar nu te opri: zboară cu mine doar amintire.

Nu plânge tocmai acum, promite-mi aşa:

Că ai să mă primeşti în poveştile tale,

În zborul tău, infinit, spre imperii astrale.

Nicicând nu am fost aşa fericit,

Ca-n nopţile ce-au trecut

Si poate pentru tine,de neuitat vor fi.

Îţi mai aduci aminte de certurile sau împăcările noastre?

Au fost doar sarea din trecute nopţi, albastre.

Şi-n cel din urmă ceas, te rog:

Fii cum ai fost şi cum vei fi,

Fii călătoare în visuri împlinite,

Când alte inimi prin iubiri şoptite,

Or să-ţi arate zborul tău:

Un zbor al pasărei măiastre.

Autor, eu.

P.S. Am sa va rog frumos sa nu va suparati daca am sa va raspund cu intarziere la comentarii, la cateva ore sau chiar zile. Multumesc mult.

Am auzit la National Fm azi noapte acest cantec. Ma gandeam la viata. Si mi-am adus aminte de el asa ca l-am adaugat si aici. Sa zbori frumos, pasarea mea maiastra, oriunde esti si unde te-ai putea afla!

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

11 responses

  1. nu stiu unde pleci dar stai linistit ca lumea virtuala va fi tot aici…nu-ti face atatea griji…important e sa-ti fie bine…gandeste-te mai mult la tine…si totul va fi bine🙂

    Apreciază

  2. imaginea celor 2 love doves si titlul m-au dus cu gându’ la Brâncusi…🙂

    Come, Come, Whoever You Are
    Wonderer, worshipper, lover of leaving.
    It doesn’t matter.
    Ours is not a caravan of despair.
    Come, even if you have broken your vow
    a thousand times
    Come, yet again, come, come.(Rumi)
    ===
    @Rokssana, ai dreptate si sunt de-acord cu tine…🙂

    Apreciază

  3. Pingback: Krzemien « schtiel

  4. Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

    Apreciază

  5. Sa ai grija de tine prietene…
    Orice plecare e tot un alt inceput. Pentru oricine… Primeste cu inima deschisa tot ce ti se intampla bun…
    Frumoasa si aceasta poezie, muza ta e de exceptie…

    Apreciază

  6. să fii bine oriunde eşti şi orice faci. lumea… se învârte ea.

    Apreciază

  7. Important este ca vei reveni.
    Pana atunci…numai bine.

    Apreciază

  8. Pingback: Kenaz « schtiel

  9. Pingback: Dans în ploaie « lunapatrata

  10. Pingback: Perplexitate « lunapatrata

  11. Pingback: Recipe « schtiel

