RSS Feed

Unde esti? Unde?

Posted on

Unde eşti, suflet curat? De ce nu eşti aici şi mai ales acum?
Unde eşti, chip de soare să-ţi arăt cum plouă în inima mea? Unde eşti lumina a trăirilor? Nu ştii că până şi aici, dar mai ales aici, o lume întreagă îţi spune „ buna dimineaţa”, trezindu-se odată cu primele tale tresăriri de viaţă şi de dor? Unde eşti, să-ţi culeg lacrimile din ploaia tristeţii şi s-o înlocuiesc cu cea a speranţei? Unde eşti, nu ştii că aceeaşi lume de aici îţi urează în fiecare seară târzie „ noapte bună”? Unde eşti, nu vezi că fără tine plânge nesingurătatea? Unde eşti, suflet curat cu surâsul tău atât de drag mie? Unde eşti, nu vezi câte inimi te-aşteaptă să le scrii pe „peretele tău” şi să le arăţi muzica vieţii? Să le arăţi gândurile şi cugetările tale frumoase? Unde eşti, să treacă următoarele clipe cu nerăbdarea prietenilor tăi care mereu îţi dau „like” şi îţi întorc zâmbetul pe care-l dăruieşti cu atâta drag tuturor? Unde eşti, să-ţi spun următoarea poveste din Noaptea Sperantelor ? Unde eşti, să-ţi arăt că această noapte nu s-a sfârşit, ea continuă în milioane de inimi ale acestui pământ? Unde eşti, să păşim împreună spre frumosul din nicăieri, departe de lumea de azi şi aproape de viaţă?

Unde eşti, de ce nu ai fost aici, să-ţi spun şi eu la rându-mi bună dimineaţa şi apoi să-ţi aşez farmecul în cel mai tainic buzunar al gândurilor mele? Unde eşti, să cântăm împreună refrenul destinului neştiut? Unde eşti, să-ţi pot desena fericirea ca pe un dor etern şi împlinit? Unde eşti, unde? Unde eşti, să vezi câte chipuri şi suflete îngână nerăbdarea şi te aşteaptă în fiecare secundă, în fiecare minut, în fiecare oră, de fapt, în toate clipele? Unde eşti, să vezi câţi te sărută pe obrazul bucuriei, unde eşti, să vezi ploaia de stele a neprevăzutului? Unde eşti, stea căzătoare? Îngerul meu plecat sus, foarte sus, tocmai mi-a spus că meriţi. Dragoste. Iubire. Respect. Împlinire. M-a certat el un pic dar la sfârşit, înainte să dispară definitiv, mi-a mai zis că mai am nevoie de un înger, de astă dată pământean. Fii îngerul nostru, al celor care te iubim şi suntem aproape de sufletul tău şi întoarce-te…
Nu te-ai întors?
Atunci, măcar spune, UNDE EŞTI????

„- Nu mai striga aşa…sunt AICI şi ACOLO! Mereu am fost. Mă vezi? Era SPERANŢA, într-adevar.”

autor eseu, Adi Melicovici adica moa…

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

4 responses

  1. Minunat, esti un maestru al cuvintelor , mereu ai reusit sa transmiti celor care te citesc vibratia ..felicitari !

    Apreciază

  2. Pupa Ady pe Florenta lui draga :*

    Apreciază

  3. Superb , bucuria intalnirilor sufletelor sensibile delicate si mereu indragostite de frumos (arta ) . ” Taina tainuita in iubirea iubirilor „. Multumesc din suflet ca existati si ne incantati cu magia darului cu care va inzestrat D-zeu .Cu respect si admiratie Laura .

    Apreciază

  4. Laura Radulescu: ica o data bun venit pe paginile mele! Multumesc ptr comentariul tau frumos. 😉

    Apreciază

