RSS Feed

Un ciudat interviu cu mine insumi

-Va salut domnule Melicovici.
-Nu sunt Melicovici, sunt Adi.
-Dar nu sunteti scriitor?
-Sunt Adi.
-Nu sunteti poet?
-Sunt Adi.
-Ce credeti despre Dvs?
-Conteaza?
-Unii spun ca sunteti cam dur in articolele politice.
-Ti-am spus, nu sunt dur, sunt Adi.
-Va deranjeaza subiectul?
-Despre mine sau despre politica?
-Ocoliti raspunsul…
-Nu ocolesc nimic, atata doar ca e weekend si am alte preocupari decat sa discut asa ceva.
-Pe de alta parte, in scrierile Dvs. sunteti altfel. In poezie sau proza.
-Ma repet, sunt Adi.
-De unde aceasta sensibilitate?
-Asa se numeste?
-Da. Unii spun ca e patetism, altii ca e pasiune iar altii ca nu aveti ce face.
-Acesti altii au dreptul sa spuna ce vor.
-Ce castigati din romanele Dvs?
-Replica la intrebarile vietii.
-Dar nu sunteti un om bogat, din ce traiti?
-Din hrana spirituala.
-Insist, romanii spun ca foamea trece prin stomac, domnule Adi.
-E adevarat, multi dintre noi mai degraba cumparam un hot dog pe care il mancam in 15 minute decat sa cumparam o carte pe care o citim toata viata.
-Totusi, cartea se vinde foarte greu, romanii sunt plictisiti…e criza…
-Normal. Poate ca de aceea fac si ulcer mai repede dupa ce mananca hot dog-ul in 15 minute. Nu am auzit insa ca cineva sa faca ulcer din poezie sau cugetari asternute undeva…
-Ganditi…conservator…
-Gandesc LIBER.
-Totusi, uneori, se mai barfeste ca sunteti un nonconformist, cum se impaca asta cu conservatorismul?
-Tu ai spus conservatorism. Eu sunt un om liber, atat.
-De ce sunteti singur, aproape oriunde va duceti?
-Gresit. Am o relatie superba si imposibil de rupt.
-Ma uimiti. Nu prea va vede lumea la brat cu cineva…
-Normal ca nu. Relatia cu Dumnezeu este cea mai sigura si EL e mereu langa mine.
-Totusi, nu va simtiti singur?
-Deloc. Dar ce vrei sa spui de fapt?
-Domnule Adi, cum spuneti Dvs, „ accidental” veti arata curand un volum de versuri. Toata lumea stie ca e dedicat unei prietene. Dar ea nu e langa Dvs. De ce?
-Asa este. Este dedicat unei prietene dragi. Tocmai i-am asezat o poza pe perete cu coperta cartii. Si cum nu e langa mine? E chiar aici, ce Dumnezeu, nu o vezi?
-????
-Coltul de Cer este al tuturor. Multe lucruri nu le vedem, deseori nici macar coltul acela de cer. Trec clipele frumoase pe langa noi si chiar le traim dar uitam repede ca ele nu trebuiesc trambitate si vazute de toata lumea.
-Totusi, cum percepeti ceea ce faceti, aveti multe proiecte personale in plan, nu va inteleg…
-Nu percepi tu ceea ce fac, eu acuz doar involutia evolutiei.
-Cum asa?
-Uitam sa credem in noi insine, ne gandim doar la o chestie contabila, vedem doar minusuri si speram la ceva plusuri, materiale. Ne-am tampit, zic.
-Cine crede ca puteti trai, pe drept vorbind, doar cu aceasta „ hrana spirituala”?
-Avem doua chestii care ne distrug identitatea: superficialitatea si graba perceptiei.
-Dar cititorii sau oamenii simpli nu inteleg asta, mare parte.
-Adevarul e mereu greu sau imposibil de inteles.
-Ce credeti despre dragoste?
-Ca e cel mai frumos sentiment uman.
-Ce credeti despre socializare? Sunteti un fan inrait al socializarii online.
-Eu as numi-o comunicare. Si nu sunt inrait ci deschis.
-Dincolo de relatia Dvs cu Divinitatea, cum percepeti o relatie cu un suflet pereche…de fapt cam asta se vede ca va lipseste…
-Doamne, ce interogatoriu…pai sufletele ratacite sunt pereche si deseori habar nu au unele de altele. Alteori sufletele care se cred pereche sunt de fapt cele ratacite. De fapt, cred ca toti suntem rataciti la un moment dat…suna dur spus, poate…
-Va place Bramhs?
-Muahaha…tareeee….
-Se spune despre Dvs de catre apropiati ca dormiti f putin. Cand mai aveti timp sa sperati la cele aproape imposibile pentru altii?
-Avem timp, a spus Paler.
-Credeti ca veti reusi sa ajungeti un scriitor citit pe mai multe meridiane?
-Nu asta e scopul. Vreau ceva simplu: sa transmit un mesaj la scara mai mare, atat.
-Dar asta inseamna celebritate si bani.
-In mintea ta. In mintea mea inseamna ca oamenii se vor intelege mai bine pe ei insisi si propriile lor greseli.
-Nu va inteleg. Chiar nu inteleg si e intr-adevar imposibil ce va propuneti.
-Omul simplu si-a dorit sa ajunga pe luna. Si a ajuns. Omul si-a dorit sa zboare. Si a zburat. Oricum, e mai usor sa transmiti un mesaj de suflet si din tine insuti decat sa te apropii pe bune de propriul curaj.
-Aveti ceva de spus despre „accidentalul” Dvs. volumas de versuri, Colt de Cer? Nu e un sacrificiu prea mare pentru o simpla persoana careia i-ati dedicat cartea?
-Cata superficialitate…nu, nu e un sacrificiu…mesajul COLTULUI DE CER va ajunge la sute poate chiar mii de iubitori ai iubirii si frumosului…
-Wow…ati dat o nota oarecum…patetica discutiei…
-Patetic esti tu si chiar caraghios. Nu plata conteaza cand dedici o poezie sau orice altceva cuiva, nici macar rasplata. Ceea ce conteaza este ca in oglinda sufletului tau te vezi tu, cel sau cea care esti si atunci, in fata unei farame de fericire, e chiar neindicat sa mai ai ceva de spus…
-Vorbiti despre vreo regasire interioara?
-Buna dimineatzaaaaaa……
-As vrea sa va adresez o intrebare banala: ce veti face dupa acest interviu imediat in secunda urmatoare?
-Am sa va dau un raspuns tot banal: voi fi fericit.
-Pentru interviu?
-Nuuuuu….pentru ca am mai fost inca o data EU in fata catorva suflete.

Interviu luat de Adi Melicovici lui Adi Melicovici.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

6 responses

  1. Adi, este cel mai firesc interviu cu tine – daca pot sa ma exprim asa🙂 Iti multumesc pentru firesc, naturalete si sinceritate.

    Apreciază

  2. mel, sper că ştii deja: vreau şi eu colţ de cer când va apărea.😉 şi dacă se poate cu autograf ar fi minunat.

    Apreciază

  3. Psi, ti-l dau personal, vii la Targoviste, iti arat Cetatea si Turnul Chindiei si iti dau un autograf sa ma tii minte.

    Apreciază

  4. Mona mea draga, tu mereu asterni cuvinte frumoase ptr mine. Esti MI-NU-NA-TA!😉

    Apreciază

  5. cred că mă confunzi, mel…😦

    Apreciază

  6. Psi, nu te confund cu nimenea, am vb f serios, am sa iti dau un vol COLT DE CER cu autograf cu tot.

    Apreciază

