RSS Feed

M-am trezit implinire

EA: Aseară a bătut în fereastra sufletului meu o altă speranţă pierdută. Aseară am plâns pentru ultima oară. Aseară am înţeles că lumea şi Dumnezeu văd diferit nedreptăţile. Aseară mi-am aşezat perna peste chip şi l-am şters de umezeala ultimelor dezamăgiri. Aseară am fost femeia nimănui. Tu ai fost bărbatul de nicăieri. Aseară, crede-mă, nu mi-a păsat…

Dar cum s-a făcut dimineaţă, m-am ridicat din tot ce sunt şi am zâmbit fericită. Nu mă cunoşti, nu te cunosc. Nu te-am văzut, nu m-ai văzut. Amândoi suntem de nicăieri. Şi vom surâde pretutindeni cu îmbrăţişarea umbrelor noastre. Azi dimineaţă am lăsat supărările şi tristeţile în grija uitării. Azi dimineaţă m-am privit în oglinda inimii mele şi uite că bate. Bate pentru tot ce e frumos. Pentru tot ce mi-e drag. Pentru tot ce ştiu că încă mă aşteaptă, la întâlnirea cu fericirea. Sunt puternică. Sunt o luptătoare. Sunt femeia succesului vieţii şi nemurirea tinereţii. Sunt în sfârşit liberă. Sunt EU.

Şi trăiesc. Zâmbesc. Nu-mi pasă de nimeni şi de nimic câtă vreme ştiu că oricum, voi fi din nou fericită. AZI DIMINEAŢĂ M-AM TREZIT ÎMPLINIRE!!!

autor eseu Adrian Melicovici

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

7 responses

  1. Bun articol, imi place acest blog. Un pic off-topic: va supun atentiei site-ul FILME1.NET – un site gratuit de filme online subtitrate in limba romana, fara reclame (!), rapid si foarte bun. Eventual, poate va intereseaza si un schimb de linkuri. Va multumesc anticipat!

    Apreciază

  2. FRUMOS ESEU,FELICITARI,TREBUIE IUBITA VIATA ASA CUM ESTE SI SA FIM FERICITI PT.FIECARE MOMENT SA NU LASAM NEFERICIREA SA E UMBREASCA SUFLETUL ,SA ZAMBIM DE FIECARE DATA CAND NE TRZIM.MULTUMESC CA AM POSIBILITATEA SA VA CUNOSC .

    Apreciază

  3. Multumesc mult, Elena, te mai astept aici. 😉

    Apreciază

  4. A-mi vine sa pling cind vada ce trai avem si ce politica in ultimi 70 DE ANII am citit multe de spe treCutul acesteI Tari numita – ROMANIA SI TOTUSI DECE NU I-I SPUNEM–– DACIA –-SI IN PREZENT !? avem O-TARA frumosa si fara legi si un popor care a fost invadat de nomazii nu avem principii nu avem demnitate nu avem credinta din acest loc a izvorat europa de -v iar romania a ramas cu muzica de manele , paginii . hotii, curve , unde sunt -DACI !!?? I-MI VINE SA FUG DE ACEST POPOR DA IUBESC PE CEI PUTINI CARE SUNT CINSTITI SI MUNCITORI SIMPLI SI MODESTI IUBITORI SI CHIAR DACA SUNT SARACI unde esti tu DECEBAL -VLAD DRACUL .MIRCEA ,MIHAI SI
    STEFAN pe acest pamint s-au gasit schete de uriasi si in biblie scrie de aceta tara -gradina maici domnului

    Apreciază

  5. Viata ii rasplateste numai pe indrazneti, pe cei ce au curajul de a se arata asa cum sunt, pe cei ce au curajul sa mearga mai departe, pe cei care , chiar daca au cazut, au avut puterea sa se ridice, pe cei …
    P.S.
    pentru popa marian:
    corect este „IMI vine sa fug”(verb reflexiv, a veni=vine, cui? mie, imi, mi ; gramatica Limbii Romane nu s-a schimbat …, ca altele in ultimii 25 de ani)

    Apreciat de 1 persoană

  6. Îmi unge sufletul această frântură a împliniri, Adrian. Mulţumesc pentru cuvintele pe care ni le dăruieşti din inimă! Dacă toţi am avea capacitatea de a simţi puterea cuvântului, ne-am zâmbi şi vorbi mult mai des; păcat astăzi că nu se mai promovează esenţa literaturii: cuvântul ce atinge inimi. Mult succes în continuare!

    Apreciază

  7. Mulțumesc frumos pentru aprecierim Nicoleta, bun venit pe blogul meu.

    Apreciază

