RSS Feed

Scrisoarea ultimului gand

As vrea sa te sarut,

dar mi-e de ajuns doar sa te am in vis,

as vrea sa raman din orice soapta,

mut,

si sunt fericit,

… sa-ti spun ca timpul n-a trecut.

mai bine sa te am mereu,

in visurile mele,

decat sa fii aici,

si-apoi sa fugi cu ele.

Mai bine sa doresc ce n-am avut,

decat sa ratacesc fara de visuri,

fara speranta si din nou pierdut.

Mai bine sa imi spui ca nu ma poti iubi,

decat sa ma-ntristez,

cand te visez,

ca deodata nu ai sa mai fii.

Ce faci? Ai ochii plini de lacrima uitarii,

Zambeste, fii doar tu,

frumoasa, unindu-te cu soarele,

rasarit,

ca din adancul marii.

Existi in lumea negasita pana azi,

din COLTUL tau DE CER,

fii sigura,

tu niciodata nu ai sa mai cazi…

( Adrian Melicovici- Scrisoarea ultimului gand- created 21.11.2011. Drepturi rezervate.)

.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

5 responses

  1. Nu cred ca e deloc poezia ta. Si nu fac nicio dezmintire ptr ceva CREAT DE MINE. In viata mea nu am facut plagiat. In plus, are si drepturi de autor. Buna incercare.

    Apreciază

  2. Elena, daca ai vrut sa-ti faci publicitate pe spinarea altcuiva, este posibil sa reusesti ceva, ceva punandu-ti link-ul aici, iar cum publicitatea negativa vinde, probabil multi vor incarca link-ul tau si vei obtine un trafic mai mare pe site-ul tau. Poezia este a lui Adi Melicovici.Nu ma indoiesc de asta.

    Apreciază

  3. Oricum a fost neinspirata si schimbarea titlului, cuvintele exista si sunt acoperite de ACTE cu drepturi de autor.

    Apreciază

  4. Cat despre titlul RATACITOARE LUNA nu am compus pana in secunda asta nicio poezie cu numele asta si pe amprente eu nici nu am cont deci cine se joaca cu asa ceva folosindu-mi numele are o problema.

    Apreciat de 1 persoană

  5. mai bine sa te am mereu,

    in visurile mele,

    decat sa fii aici,

    si-apoi sa fugi cu ele.

    frumoase versuri

    Apreciat de 1 persoană

