RSS Feed

Învaţă cine te merită ca să ştii cine ţi-e prieten

Am cunoscut nenumărate persoane care m-au încantat la viaţa mea. Dar ştiţi expresia, pe afara e vopsit gardul şi înăuntru leopardul. Unele dintre ele se joacă virtual cu minţile a mii de cititori, prea puţini dintre aceştia cunoscându-le ipocrizia din spatele zâmbetului. Căci şi eu zâmbesc atunci când îmi aduc aminte că prea buni prieteni dovediţi mai târziu mai mult decât falşi, încearcă să determine gândirea tuturor celorlalţi după chipul şi asemănarea lor. O greşeală fatală, mai ales dacă lucrezi să spunem ca exemplu într-un domeniu specific. Dictatura ranchiunii şi a scosului ochilor, scuzaţi exspresia, le este de fapt nuca-n perete după ce luni de zile au dat iluzia că sunt very strong şi the best ca inimă şi caracter.Acest tip de oameni nu au înţeles că între ei şi ceilalţi nimeni nu e perfect iar dacă au cutezanţa să spună că sunt neprihăniţii pământului şi sunt fără de greşeală, atunci comunicarea cu ei este inutilă. Căci acest tip de oameni care postează, uneori, acelaşi autor, obsesiv, nu comunică ci mai degrabă încearcă să oblige cititorul să gândească ca el. Oamenii care îţi vorbesc frumos şi apoi din motive mai mult decât superficiale ar vrea să îţi dea brânci din calea lor, sunt foarte periculoşi. Ei nu acceptă niciodată părerile celorlalţi, ei vorbesc despre iubire şi suflet însă dincolo se află ura lor bine mascată faţă de tot ce nu le convine.

De ce am scris acest articol? E simplu: pentru că aş dori să trag un semnal de alarmă multor gură cască ce se îmbată cu apă rece atunci când au iluzia că au cunoscut un bun prieten şi sunt daţi pe spate de meşteşugul parşiv al termenilor psihologici sau cu falsă profunzime. Practic, e greu să depistezi asemenea gen de oameni şi să le contrazici spusele pilduitoare preluate de la cugetători spirituali mondiali dar eu am reuşit asta prin propriile greşeli şi în acest moment mă felicit că ştiu să citesc şi să aştept cu răbdare ca timpul să-mi dovedească încet şi sigur că cineva chiar merită amiciţia mea sau viceversa. Cum se spune, e mai greu să înveţi cum să-ţi alegi prietenii decât duşmanii. Ideea e că atunci când cineva vede în tine ceea ce el nu e în stare să facă, automat îl deranjezi. Şi aşa ajungi la concluzia că nu te merită ca prieten.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

3 responses

  1. Corect!!! Iti dau dreptate, Adi!!! O zi minunata iti dorim!!!

    Apreciază

  2. Cristiangroman: asemenea si voua Cristi va doresc o zi minunata, multumesc mult!😉

    Apreciază

  3. Mii de multumiri, Adi!!! la noi e zapada mare, de aproape jumatate de metru, chestia „nasoala” e ca deja a inceput sa se topeasca, asa ca mergem o fuga pana afara sa facem o bataie cu bulgari pana mai avem cu ce…😉 Toate cele bune!!!

    Apreciază

