RSS Feed

Deci, ce mai astepti?

Nu demult,scriam câteva din rândurile de mai jos. Acum, cu suficiente modificări cât să mă înţeleg şi eu mai bine în ceea ce mi-aş dori, o să vă spun că povestea ultimilor paşi se poate încheia înainte să înceapă. Şi am să redau prin urmare gândurile mele de mai jos, ca să înţeleg o dată cu voi câţi ne recunoaştem copilul care suntem din sufletul nostru? ..

Numele meu este COPILUL DIN MINE. Şi ce dacă… nu vezi că mereu mă bucur când reuşesc să fac iar şi iar primii mei paşi? Şi sunt tare îngândurat. Nu trist, nu, îngândurat. Şi copiii sunt aşa, deseori. Iar tu ştii asta. Ştii că nu te-am văzut în vitrina vreunui magazin ci în vitrina „cealaltă”. Şi în plus degeaba întind mâinile să te iau într-ale mele. Eşti acolo, dincolo de geamul ăla gros şi eu ştiu că uneori ai vrea să te ne jucăm dar nu e nimeni care să mi te dea. Eu sunt prea mic să pot îndrăzni…fac un pas…cad…mai fac unul…iar cad…da tu ce ce mă laşi să cad? Tu nici măcar nu eşti o jucărie. Tu eşti o păpuşică şi vreau să fii păpuşa mea….ce…nu vezi că ţi-am făcut deja loc aici, lângă mine? Nu vezi că doar tu mă poţi ajuta să mă fac mare? Nu vezi că doar tu îmi spui poveşti pe nerostitelea şi tot tu mă ajuţi să visez frumos? Nu vezi că sunt fericit când mă cerţi fiindcă ştiu că mă ajuţi să nu mai fac? Nu vezi că aştept mereu să îmi spui „bună dimineaţa” sau „ noapte bună” şi cad în fund ca prima oară când nu te aud, când nu te citesc, când nu te ascult? Ce, nu ştii că tu m-ai învăţat abecedarul iubirii?
A începe de la „ armonie”.
B începe de la „băiat mare.”
C începe de la „ ce mai faci?”
D începe de la „ destin”.
E începe de la „ eşti un vis”.
F începe de la „ frumos”
G începe de la „ gânduri”.
H începe de la „ himeră închipuită”.
I începe de la „ iubire”.
J începe de la „ joacă-te cu mine”.
K începe de la „ katharsis”. Ce, nu ştii că asta înseamnă „ frumosul aboslut?”
L începe de la „ leagănă-mă în inima ta”.
M începe de la „ mi-aş dori să vii în viaţa mea”
N începe de la „ nemărginire”.

Ce, vrei să îţi spun tot alfabetul?
Păi nu îl ştiu pe tot. Că sunt doar un copil. Învaţă-mă tu să-l spun până la sfârşit. Învaţă-mă tu să nu mai cad iar. Învaţă-mă tu să mă uit în ochii tăi şi să îţi spun cum să te iubesc. Învaţă-mă tu tot ce ştii dar nu mă învăţa tot căci eu sunt doar un copil şi mereu trebuie să învăţ câte ceva…
Nu vezi că acum deja mă ridic iar? Nu vezi că doar cu tine suntem împreună învingători? Nu vezi că ştii cum gândesc, cât te respir, cât te sorb, cât mă trezesc din tine şi ce mă bucur când ştiu că mă pot trezi din visul meu să te îmbrăţişez?
Ce mai aştepţi când ştii că te-am aşteptat de atâta timp? Ce mai aştepţi când ştii că eşti puterea inimii mele? Ce mai aştepţi când ştii că reuşesc doar cu tine? Ce mai aştepţi când ştii că eu nu pot să sparg vitrina? Ce mai aştepţi când ştii că eu vin din viitor şi sunt lumea pe care nu o ai acum? Ce mai aştepţi când ştii că mereu te întorci aici şi nu îţi mai place nici ţie în vitrină? Ce mai aştepţi când ştii că eu sunt doar un copil şi nu ştiu să te mint, cum te-au minţit alţii, când ştii că eu nu te necăjesc, cum te-au necăjit alţii, când ştii că eu doar îmi ascund chipul în poalele tale şi atunci niciunul dintre noi nu se mai teme de nimeni şi de nimic? Ce mai aştepţi când ştii că eu nu pot să ţin în braţe decât păpuşi? Te iau, te păstrez lângă mine, te aranjez, te mângâi, te alint şi dacă mă laşi…te răsfăţ şi eu pe tine cum m-ai răsfăţat tu cu bunătatea şi iertarea ta…Ce mai aştepţi când ştii că eu nu îţi fac nimica, decât te aşez lângă pernuţa mea şi să ştii că te şi învelesc peste mijloc dacă se face frig şi te încălzesc cu grija mea…ce dacă sunt doar un copil. Eu ştiu să am grijă de tine.
Ce mai aştepţi când ştii că de fapt vreau să te văd aici, lângă mine, lângă aşteptarea mea, ca să o alungăm amândoi? Ce mai aştepţi când ştii că singurătatea ta doar eu ţi-o înţeleg? Ce mai aştepţi când ştii că te aştept? Ce mai aştepţi când ştii că vreau să ai tot ce n-ai avut şi să îţi doresc tot ce alţii nu ţi-au dorit? Aaaaa…mă cerţi…îmi spui că sunt băiat mare…
Atunci, ce mai aştepţi?
Vino să mă vezi că ştiu cu tine şi pentru tine să şi cresc. Vino să mă vezi că ştiu să îţi împlinesc şi eu visurile şi să te ajut la rândul meu să mai mergi şi tu o dată…pentru altă primă oară…Şi dacă vrei toate astea, CE MAI AŞTEPŢI?
VINO!!!

Şi…a venit!

Cine mă iartă din tot ce nu sunt,
Să vină aproape, de inima mea,
Suflând ca răcoarea de viaţă şi vânt,
De mă-nţelege şi va putea.
Cine ştie povestea primilor paşi,
De pe tărâmul numit fericire,
Să-mi afle urma celor rămaşi,
Ca să rămân cu ei amintire… 

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

One response

  1. Copil frumos cu chip de soare,
    Cuvintele-s, ca niste martisoare
    De pus in piept la domnisoare.
    De vrei sa prinzi ,gasca batrana
    Stai copacel,altfel ,ramai cu pana-n mana!

    O dupaamiaza placuta,Mel !

    Apreciază

