RSS Feed

Mai treci odata mai vantule…


Te-as intreba cu inima si tu mi-ai suiera cuvintele cele mai ascunse. Treci repede pe langa mine si nu ma privesti, doar ma faci sa ma aplec in fata Destinului, ca un muritor neinsemnat ce sunt.
Raspunde-mi tu Vantule, cat sa mai astept privirea care sa ma fericeasca? Cat sa mai sper in neantul asteptarilor? Stii tu, Vantule, cata gheata a fost in sufletul meu?

As strange din pumni cu putere si m-as risipi in praful pe care il lasi in urma ta, Vantule…ca sa fiu cules din mii de sperante risipite tocmai de tine, mai Vantule, mai…Indupleca-te si opreste daca ai puterea macar o farama de timp in loc, ca sa ma pot juca Vantule, cum o faceam intaia data, cand nu eram decat un chip si un suras, mai apoi tot mai pierdut pana astazi…dar nu…mi-ai adus-o pe ea si inima mi-e plina…o pastrezi acolo, ratacita intre gandurile ei si ai grija de ea pentru mine, Vantule? Faci asta pentru mine? Iubesc tot ce nu stiu despre ea si te rog, Vantule, adu-mi-o aproape, cat mai aproape…si sufla cu putere dragostea mea spre inima ei, off, mai Vantule…

Mai treci o data, Vantule, prin viata mea si adu-mi inapoi sperantele…
Iti multumesc ca deja ai inceput sa bati, si tu, la randul tau si mi-ai readus surasul…mai Vantule…

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

Comentariile sunt închise.

