RSS Feed

Sa nu mai plangi niciodata mama, ca sunt fericit

Posted on

p1040780

„Ştiu că eşti bolnavă de câţiva ani. Ştiu că tu ai râs şi ai plâns odată cu bucuriile şi tristeţile mele. Ai ştiut ce spun şi fără să scot un cuvânt şi m-ai dezmierdat de fapt când m-ai certat. Ştiu că te lupţi cu boala ta şi vrei să mă ştii bine şi să mori liniştită. Ştii că mereu am inima strânsă fiindcă mă gândesc cu teamă că poate fi ultima ta zi aici, pe pământ. Dar eu nu vreau să mori, mamă. Şi nu plâng, mamă, ţi se pare ţie. Ai văzut, până la urmă nu te-am făcut de râs. Am citit pe chipul tău necăjit surâsul şi ai văzut că de fapt, nu te-a minţit niciodată. Nu vezi că m-am făcut ” băiat mare”, mamă? Am visat aripi de înger şi am văzut o stea căzătoare lăcrimând înainte să plece şi ea cum au plecat bucuriile vieţii şi apoi iar s-au întors, mamă.

Am zâmbetul în suflet şi chipul surâzând în visurile mele cu îngeri. Mi-au strâns cu blândeţe mâna şi apoi mi-au spus că ei nu mă vor părăsi niciodată. Nici tu să nu ne părăseşti mamă vreodată. Îngerii au plâns în locul meu şi m-au lăsat să mă bucur apoi, mamă. Vreau să trăieşti sănătoasă şi să fii mândră de mine mamă, de băieţii şi de nepoţii tăi, mamă. Priveşte-i, nu-i aşa că s-au făcut mari şi sunt frumoşi? Şi nu mă mai întreba despre inima mea mamă. E tot un înger, cu altfel de aripi care mă învăluie mai ales când nu este şi mă trezeşte când nu e lângă mine. Încep din nou să fac ” primii paşi”, mamă. Şi când voi puteau să mă ridic vreau să fii lângă mine şi să mă vezi, mamă.

Da, mamă, viaţa e frumoasă. Viaţa, mamă, nu îngerul, iar eşti indiscretă? Nu, mamă, nu e nicio lacrimă pe obrazul meu, e doar lumină. Şi vroiam să te rog ceva simplu: de astăzi să nu mai plângi niciodată că eu sunt fericit!”

NOTĂ: aţi citit un fragment din romanul meu în lucru, PRIBEAG PE DRUMUL VISELOR.
Drepturile de autor sunt rezervate autorului şi editurii aferente.

About melicovici

Scriitor rebel din Targoviste stabilit în Italia, non conformist, popular și foarte pasionat de scris și socializare.

One response »

  1. Mai mult decat emotionant…miscator pana la lacrimi..

    Apreciază

Lasă un răspuns

